کد خبر: 191420
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۸ ۱۳:۵۷:۰۰
| |

با حکم عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور:

فرماندار شهرستان کازرون تغییر کرد

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در حکمی داریوش دهقان را به سمت فرماندار شهرستان کازرون منصوب کرد.

فرماندار شهرستان کازرون تغییر کرد
کد خبر: 191420
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۸ ۱۳:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در حکمی و به پیشنهاد اسماعیل تبادار با تغییر ابراهیم استوارمیمندی، مسئولیت فرمانداری کازرون را به داریوش دهقان سپرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در حکم رحمانی‌فضلی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت فرماندار شهرستان کازرون منصوب می شوید.


امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» موفق باشید.

به گزارش اعتمادآنلاین ، تفکیک دو بخش چنارشاهیجان و کوهمره نودان از کازرون و ایجاد شهرستان جدیدی با نام کوه‌چنار از آبان 96 مطرح شد و از آن زمان تاکنون اعتراض هایی با مراجعه به فرمانداری و حضور در میدان شهدای کازرون شد.

تجمع معترضان که پیش از آن به صورت مسالمت آمیز بود، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 26 و 27 اردیبهشت ماه به برخورد فیزیکی با ماموران نیروی انتظامی منجر شد و در این میان، برخی تجمع کنندگان از سلاح های سرد و گرم استفاده کردند. در این حوادث، بنا بر اعلام منابع رسمی سه نفر کشته و شماری دیگر مجروح شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها