کد خبر: 164446
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۷ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

شریعت‌نژاد نماینده تنکابن در واکنش به انتشار فیلم گریه خانم سبزی‌فروش در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

خانم دستفروش، خودش بساطش را به جوی آب ریخته است

شمس‌الله شریعت‌نژاد، نماینده تنکابن در مجلس اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های شهردار تنکابن و اظهار کسبه آن محل که فیلم آن نیز در فضای مجازی منتشر شده است، معلوم شد که خانم دستفروش خودش بساطش را به جوی آب ریخته است.

خانم دستفروش، خودش بساطش را به جوی آب ریخته است
کد خبر: 164446
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۷ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شمس‌‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره فیلمی که از اعتراض یک خانم دستفروش منتشرشده است اظهار کرد: با مصوبه و هماهنگی شورای شهر تصمیم گرفته شد که دستفروشان خیابانی که نزدیک به 20 تا 30 نفر هم بودند به خیابان دیگری منتقل شوند و از آن خیابان رفع سد معبر شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اما بعد از اجرای این طرح خانمی که خودش بساطش را به جوی آب ریخته بود برای تحریک احساسات همچنین فیلمی را منتشر می‌کند و مدعی می‌شود که مأموران بساط او را به جوی آب ریخته‌اند. بعد از انتشار این کلیپ در فضای مجازی شهردار تنکابن خود پیگیر این مسئله می‌شود و به آن محل مراجعه می‌کند و کسبه آن محل به شهردار می‌گویند خود این خانم بساطش را به جوی آب ریخته است که فیلم این توضیحات هم در فضای مجازی منتشرشده است.

شریعت‌نژاد گفت: شهردار تنکابن جوان خوش‌نام و از خانواده شهداست. او بر اساس مصوبه شورای شهر طرح رفع سد معبر را اجرا کرده است. عمده این دست‌فروشان هم سبزی‌فروش بودند و قرار شده که در خیابان دیگری بساط کنند. اگر شما مراجعه کنید می‌بینید که واقعاً آن خیابان جای بساط نیست.

به گزارش اعتمادآنلاین به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک خانم با گریه از نحوه برخورد یک مأمور شهرداری گلایه می‌کند و می‌گوید بساط سبزی او را به جوی آب ریخته‌اند. او می‌گوید ای کاش که سبزی‌ها را با خود می‌بردند ولی به آب نمی‌ریختند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها