کد خبر: 638711
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

روزنامه تندرو اصولگرا: جریان صهیونیستی ربطی به دین یهود ندارد

روزنامه جوان نوشت: اقدامات غیر انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی طی هفت دهه گذشته که همواره با تفکرات نژادپرستانه و قومی تعریف و اجرا شده، کم‌ترین تردیدی باقی نگذاشته است که این جریان صهیونیستی، برخلاف ادعا‌ها کم‌ترین نسبتی با آموزه‌های دین یهود ندارد.

روزنامه تندرو اصولگرا: جریان صهیونیستی ربطی به دین یهود ندارد
کد خبر: 638711
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ۲۱:۲۰:۰۰

روزنامه جوان تاکید کرده که جریان صهیونیستی کمترین نسبتی با یهودیان ندارد.

به گزارش جوان، اقدامات غیر انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی طی هفت دهه گذشته که همواره با تفکرات نژادپرستانه و قومی تعریف و اجرا شده، کم‌ترین تردیدی باقی نگذاشته است که این جریان صهیونیستی، برخلاف ادعا‌ها کم‌ترین نسبتی با آموزه‌های دین یهود ندارد. این مهم را می‌توان در همراهی و همسویی همه ادیان ابراهیمی سراسر عالم از جمله پیروان واقعی دین یهود در حمایت از ملت مظلوم فلسطین که این روز‌ها آماج شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی از زمین و هوا و دریاست، به روشنی دید.

این روزنامه تاکید کرده است: دیروز در تهران، اصفهان، شیراز، کرمانشاه و یزد هموطنان کلیمی با حضور در کنیسه‌های خود، ضمن ابراز انزجار از نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، یک شعار واحد سردادند: «حساب یهودیت از صهیونیست جداست.» صهیونیسم یک جریان سیاسی اشغالگر است و اقدامات او نسبتی با آموزه‌های دین یهود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها