کد خبر: 627373
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ۱۳:۱۰:۰۰
| |

ببینید| فردی که به کشور، سرود و پرچم خود بی‌احترامی کند حتما دچار مشکل هویتی شده

وزیر کشور گفت: اگر کسی به کشور، سرود و پرچم خود احترام نگذارد چه تلقی از این فرد می شود داشت؟ این فرد حتما دچار مشکل هویتی شده است.

ببینید| فردی که به کشور، سرود و پرچم خود بی‌احترامی کند حتما دچار مشکل هویتی شده
کد خبر: 627373
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ۱۳:۱۰:۰۰

احمد وحیدی وزیر کشور امروز یکشبه (22 مرداد) در همایش سالروز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت: اگر کسی به کشور، سرود و پرچم خود احترام نگذارد چه تلقی از این فرد می شود داشت؟ این فرد حتما دچار مشکل هویتی شده است، می شود تصور کرد فردی به گونه‌ای عمل کند که کشور خود را در منظر بیگانگان تضعیف کند و بعدا بتوانیم به او مدال دهیم؟ هیچ تشویقی برای اینگونه افراد در کار نیست و نمی‌شود این افراد را تشویق کرد چون دچار بی هویتی شده است. 

به گزارش فارس، وی افزود: جریان های اجتماعی با ایجاد احساس تعلق به جوامع محلی و ملی هویت بخشی می‌کند و احساس تعلق به وجود می آورد کسی که در وی احساس تعلق و وابستگی به جامعه برایش ایجاد شد حتما به آن جامعه ضرر نمی زند و به دنبال این نیست که دشمن را دوست آن جامعه نشان دهد و یا منافع کشور و مردمش را در پای دیگران حراج کند.  

وزیر کشور تصریح کرد: برخی از اینها از دشمن خواسته اند که مردمشان را تحریم کنند این به دلیل عدم جامعه پذیری است که اتفاق افتاده است؛ اینها نکات مهمی است و در جامعه خودمان به ویژه در مقابل تهاجم بنیان افکن فرهنگ غربی و تمدن فردگرا به این نگاه اجتماعی بسیار نیاز داریم. این ها جامعه را حفظ می کند که این در جای خود بسیار اهمیت دارد؛ مشارکت اجتماعی بنیان هر توسعه اجتماعی است و توسعه اجتماعی بنیان هر توسعه دیگری است که باید به آن توجه کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها