کد خبر: 626314
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۱۹:۵۵:۱۴
| |

وضعیت مرغ و روغن صدای انتقاد علم‌الهدى را هم درآورد

علم‌الهدی امام جمعه مشهد به دولت پیشنهاد کرد همانگونه که در سیاست‌های خرد از کارگران دفاع می‌کنید، در اقتصاد کلان هم به آن‌ها توجه شود.

وضعیت مرغ و روغن صدای انتقاد علم‌الهدى را هم درآورد
کد خبر: 626314
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۱۹:۵۵:۱۴

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این ملت زیاده‌خواه نیست. این حق مردم است که سؤال کنند چرا وضعیت مرغ و روغن هر روز به یک حالت است و ثباتی در این بازار وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان که به میزبانی دفتر نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت تمرکز بر توانمندسازی حاشیه شهر، اظهار کرد: تأکید ما این است که در حاشیه شهر، روند توسعه به صورتی باشد که زمینه را برای گسترش پدیده شوم حاشیه‌نشینی ایجاد نکند.

وی افزود: یکی از مسائلی که باید در حمایت از معیشت مردم مورد توجه قرار بگیرد، این است که همه‌ چیز محدود به اقتصاد خرد نیست. اینکه شما به یک کسب‌وکار، وام بدهید یا حقوق کارگران را با یارانه افزایش دهید، خوب است اما باید به‌ موازات این سیاست‌های حمایتی خرد، به اقتصاد کلان هم توجه شود و این یارانه‌های نقدی تمرکز بر حمایت از تولید داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: این ملت زیاده‌خواه نیست. این حق مردم است که سؤال کنند چرا وضعیت مرغ و روغن هر روز به یک حالت است و ثباتی در این بازار وجود ندارد. به همین دلیل است که می‌گوییم باید سفره مردم تثبیت شود و اگر هم یک جنس گران شده، حداقل کارگر و کارمند ما بتواند اطمینان حاصل کند که فردا هم می‌تواند سفره امروزش را برپا کند. 

علم‌الهدی اضافه کرد: بنا بر تصریح کارشناسان، تمام مشکلات اقتصادی ما قابل‌ حل است. بنابراین اکنون که طیف مدیران همگی سالم و صادق هستند و درآمد نیز به یک بلوغ و شکوفایی رسیده، بهترین فرصت است تا مشکلات مردم یک‌ بار برای همیشه از ریشه حل‌وفصل شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها