کد خبر: 618488
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۲۲:۱۰:۳۱
| |

وزیر اطلاعات:

تلاش دشمن براندازی از طریق تغییر ماهیت جمهوری اسلامی است

به اعتقاد وزیر اطلاعات، تلاش و همت دشمن با تمامی ابزارهای موجود ایجاد ادراکی است، تا براندازی را از شیوه تغییر ماهیت جمهوری اسلامی پی بگیرد و ابزار آن‌ کسانی هستند که با انقلاب و ولایت زاویه‌ دارند و سخن از تغییر اصلاح ساختار و تغییر و انقلاب می‌زنند.

تلاش دشمن براندازی از طریق تغییر ماهیت جمهوری اسلامی است
کد خبر: 618488
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۲۲:۱۰:۳۱

خطیب وزیر اطلاعات، در نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که باهدف افزایش فضای هم‌دلی بین دو دستگاه در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: ما (جامعه اطلاعاتی) وظیفه‌ داریم با ارتقا توان‌مان، با اشتراک‌گذاری‌ها، باهم سویی‌های‌مان، با یک وحدت رویه جدی در جهت مقابله با جنگ ترکیبی استکبار و بنای یک مجموعه اطلاعاتی مردم پایه و مؤثر و تلاش در جهت مقابله با تمام آنچه را که خاستگاه و برنامه‌ریزی منسجم و گسترده دشمنان علیه این نظام و انقلاب است بکار گیریم.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای هماهنگی اطلاعات کشور گفت: تلاش و همت دشمن با تمامی ابزارهای موجود ایجاد ادراکی است، تا براندازی را از شیوه تغییر ماهیت جمهوری اسلامی پی بگیرد و ابزار آن‌ کسانی هستند که با انقلاب و ولایت زاویه‌ دارند و سخن از تغییر اصلاح ساختار و تغییر و انقلاب می‌زنند.

وی گفت: اگر دو دستگاه اطلاعاتی بتواند در سراسر زمینه‌ها و فعالیت‌های مختلف و شرایط جغرافیایی و موضوعی به یک انسجام واحدی برسد، قطعاً ما در تحقق ایران قوی، مهارم تورم و رشد تولید و ایجاد امید زایی و تحرک و نشاط در کشور خواهد شد.

خطیب با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید طراحی‌ها و راهبردهای مشترکی برای مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در نظام انتخاباتی کشور را برنامه‌ریزی کرد. انتخابات باید پیام‌آور اقتدار و وحدت عمل برای همه قرار گیرد و مشارکت حداکثری باید صورت گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها