کد خبر: 610221
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ۱۴:۱۶:۵۲
| |

سیدمحمودرضا آقامیری، سرپرست دانشگاه شهید بهشتی:

حجاب و عفاف جزء وظایف اصلی روسای دانشکده‌ها و مدیران دانشگاهاست

سرپرست دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد که حجاب و عفاف جزء وظایف اصلی روسای دانشکده‌ها و مدیران دانشگاهاست.

حجاب و عفاف جزء وظایف اصلی روسای دانشکده‌ها و مدیران دانشگاهاست
کد خبر: 610221
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ۱۴:۱۶:۵۲

سیدمحمودرضا آقامیری، سرپرست دانشگاه شهید بهشتی گفت: حجاب و عفاف در کنار مسئولیت‌های آموزشی، پژوهشی و سالم‌سازی فضا برای ادامه فعالیت علمی، جزء وظایف اصلی روسای دانشکده‌ها و مسئولان و مدیران دانشگاه است و باید از ایجاد فضای نامطلوب که مانع تحصیل دانشجویان و فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی می‌شود پرهیز کرد. 

به گزارش ایلنا، آقامیری در ادامه در خصوص تدوین سند تحول دانشگاه تصریح کرد: شروع سال آینده با ابلاغ سند تحول همراه خواهد بود؛ در سال ۱۴۰۲ خارج از چارچوب سند تحول برنامه‌ای اجرا نخواهد شد. کلیه فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله اعتبارات، هزینه‌ها، گسترش، عمرانی و درآمدزایی همه براساس سند تحول پیگیری خواهد شد. 

سرپرست دانشگاه شهید بهشتی بر آمادگی دولت برای استفاده از توان و ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها در حل مشکلات کشور تاکید کردو اظهار داشت: در چارچوب رسالت دانشگاه در حوزه آموزش و پژوهش باید آمادگی خودمان را به سازمان‌ها برای همکاری و حل مسائل اعلام کنیم و برنامه درآمدزایی باید جدی گرفته شود. 

وی با تاکید بر سلامت طرح‌های پژوهشی گفت: اجازه نمی‌دهیم پروژه‌ای که در آن ذره‌ای غش وجود داشته باشد، وارد دانشگاه شود. 

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها خاطرنشان شد: دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها واحدهای مهم دانشگاه هستند که ماموریت‌های متفاوتی دارند. هر دانشکده موظف است از یک پژوهشکده پشتیبانی نماید و هر پژوهشکده نیز موظف است با حداقل یک دانشکده همکاری نماید؛ از فعالیت به صورت جزایر منفک باید پرهیز کرد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها