کد خبر: 608558
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۱۴:۱۴:۳۶
| |

امام جمعه موقت ورامین:

ریشه بسیاری از روزه خواری‌ها عدم آموزش خانوادگی است

امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر اینکه امروز مبارزه با بی حجابی یک حرکت عادی نیست، گفت: طبق فرمایش رهبر بی حجابی هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است.

ریشه بسیاری از روزه خواری‌ها عدم آموزش خانوادگی است
کد خبر: 608558
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۱۴:۱۴:۳۶

محسن محمودی با اشاره به بی حجابی‌ها گفت: برخی بی حجابی‌ها آن هم از سوی نوجوانان کم سن و سال به تربیت و مراقبت والدین بر می‌گردد و به همه پدرها و مادران در شرایط جنگ ترکیبی هشدار می‌دهیم که توجه لازم را داشته باشند. ماه رمضان امسال هم سپری شد اما باید بدانیم ریشه بسیاری از روزه خواری‌ها عدم آموزش خانوادگی است.

به گزارش مهر، امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه دشمن در تمام صحنه‌های رویارویی با جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری ملت شکست خورده است افزود: دشمن در جنگ اخیر هم شکست خواهد خورد.

وی با تاکید بر اینکه امروز مبارزه با بی حجابی یک حرکت عادی نیست عنوان داشت: طبق فرمایش رهبر بی حجابی هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است.

خطیب نماز جمعه ورامین بیان داشت: امروز دولت در حوزه‌های اقتصادی اقدامات خوبی را انجام داده است ولی تا زمانی که این اقدامات در زندگی روزمره مردم مشخص نشود تحقق نیافته است.

محمودی با بیان اینکه افق آینده کشور روشن است گفت: جوانان با امید و نشاط و تلاش، آینده کشور را بهتر از حال خواهند ساخت دشمن می‌خواهد نا امید شویم و جوانان ما ناامید شوند ولی ۴۰ سال گذشته نشان داده شده که جوانان در همه صحنه‌های مختلف با وجود توطئه دشمنان حاضر بوده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها