کد خبر: 597483
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۲۱:۴۴:۱۱
| |

سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد:

حتی به قیمت فشارهای روانی باید در برابر تردد بی‌محابای بی‌حجابان جهاد تبیین کرد

امام جمعه مشهد گفت: حال که با نقشه دشمن، برخی مظاهر فساد و بی‌حجابی در جامعه بی‌محابا و آشکارا در حال تردد هستند، باید عمل به تکلیف و دفاع مجدانه از حق در دستور کار همه مجاهدان جهاد تبیین باشد حتی اگر به قیمت فشارهای اجتماعی و روانی باشد.

حتی به قیمت فشارهای روانی باید در برابر تردد بی‌محابای بی‌حجابان جهاد تبیین کرد
کد خبر: 597483
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۲۱:۴۴:۱۱

سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد گفت: ارتباط با ذات اقدس پروردگار و وابستگی به خدا، ویژه قابل‌توجهی است که در همه بزرگان نمود و تجلی یافته و باید در همه اقشار و آحاد جامعه نیز نهادینه شود؛ همان‌طور که حضرت یوسف (ع) نیز در مواجهه با شهوات زنان مصر، زندان را برای خود محبوب‌تر از خواست آن‌ها دانست و خود را در این راه، تسلیم مشیت الهی کرد. بر همین اساس، هرگز نباید جو شرایط جامعه و فشارهای مختلف زمینه‌ساز بروز شرایطی شود که جامعه روحانیت و علمای دین در مسیر بندگی خدا و سربازی در رکاب امام زمان (عج) کوتاهی کنند.

به گزارش فرارو، امام جمعه مشهد ادامه داد: گاهی اوقات موقعیت‌هایی پیش می‌آید که براساس اقتضائات موجود، انسان فراموش می‌کند که راهبرد اصلی حیات او این است که وسیله‌ای برای پیشبرد دین خدا و زمینه‌سازی برای ظهور باشد. در این شرایط است که عبودیت و اخلاص به افراد کمک می‌کند تا متوجه موقعیت خود باشند و در هیچ موضعی از رسالت ذاتی و مأموریت‌هایشان غافل نشوند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: این همان ویژگی بارز شهدای کربلا است که حتی در زمانی که آگاه از ختم سرنوشتشان به شهادت بودند، باز هم یکه و تنها به دل دریای شمشیر زدند و در خون تپیدند، اما در راه امام زمان خود سربازی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حال هم که به نقشه خباثت آلود دشمن، برخی مظاهر فساد و بی‌حجابی در جامعه ما بی‌محابا و آشکارا در حال تردد هستند، باید عمل به تکلیف و دفاع مجدانه از حق در دستور کار همه مجاهدان جهاد تبیین باشد، حتی اگر به قیمت فشارهای اجتماعی و روانی علیه آنان تمام شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها