کد خبر: 586179
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

احمدی‌نیک، امام جمعه قلعه‌گنج:

در دفاع از دین، ولایت، نظام و انقلاب تقیه نکنیم؛ زمان تقیه نیست

امام جمعه قلعه‌گنج تاکید کرد که باید دین را دریابیم و در دفاع از دین، ولایت، نظام و انقلاب تقیه نکنیم؛ امروز باید صریح و قاطع بود و زمان تقیه نیست و از دین دفاع کرد.

در دفاع از دین، ولایت، نظام و انقلاب تقیه نکنیم؛ زمان تقیه نیست
کد خبر: 586179
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۰:۰۰:۰۰

رضا احمدی‌نیک، امام جمعه قلعه‌گنج در جلسه طلاب و فضلای کهنوجی مقیم قم که در نمازخانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: در اتفاقات اخیر کشور، شاهد نیاز به جهاد تبیین بودیم و اگر مسئولان و خطبا در گذشته به این مسئله می‌پرداختند، امروز با این موارد مواجه نبودیم.

به گزارش رسا، او جهاد تبیین را رسالت و وظیفه طلاب، فضلا و روحانیون دانست و افزود: امروز طلاب و فضلا باید در مدارس آموزش و پرورش حضور پیدا کرده و به روشنگری، بصیرت افزایی، تبیین مسائل مهم و ... بپردازند؛ چراکه دانش آموزان ما نیازمند این مسائل هستند.

امام جمعه قلعه‌گنج با بیان اینکه حضور طلاب و فضلا در مناسبت‌های تبلیغی کافی نیست، ادامه داد: نوجوانان و جوانان ما گرفتار مشکلات و شبهات گوناگون فضای مجازی شده‌اند و باید شبانه روزی با آنان کار کرد.

او تاکید کرد که باید دین را دریابیم و در دفاع از دین، ولایت، نظام و انقلاب تقیه نکنیم؛ امروز باید صریح و قاطع بود و زمان تقیه نیست و از دین دفاع کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱

    همون مساجد را نورانی نمودید بس است دیگه مدارس را .....افشانی نکنید .جهاد تبیین و بصیرت افزایی نون واسه مردم نمیشه ولی نون دونی شماست که عاقبتش خوش نیست

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها