کد خبر: 597419
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۱۷:۴۰:۳۹
| |

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد:

حجاب اجماع‌ساز است

حضور رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) در قرارگاه حجاب و عفاف

وزیر ارشاد درباره تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب گفت: چیز جدیدی نیست .نگاه به مسئله حجاب باید فرهنگی-اجتماعی باشد چراکه این نگاه اجماع‌ساز است.رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه امام صادق در این پروژه حضور دارند.

حجاب اجماع‌ساز است
کد خبر: 597419
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۱۷:۴۰:۳۹

وزیر ارشاد درباره قرارگاه حجاب و عفاف گفت چیز تازه‌ای نیست: «در این قرارگاه میزهای مختلف ازجمله میز مدولباس وجود دارد. تشکیل این قرارگاه ضرورت داشت زیرا یکی از وظایف ذاتی ما در شورای فرهنگ عمومی مربوط به حوزه مسائل مربوط به پوشش و حجاب است.»

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی گفت: در حال حاضر در خصوص این مسئله نسبت به وزارت فرهنگ و شورای فرهنگ عمومی این مسئولیت بیش از گذشته متوجه شده است، زیرا آقای رئیس‌جمهور نظرش این است، به همین دلیل بیش از گذشته روی این موضوع کار می‌کنیم اما قرار نیست این موضوع به دو قطبی‌سازی منجر شود و قرار است به وفاق اجتماعی منجر شود.

او گفت: نگاه به مسئله حجاب باید فرهنگی-اجتماعی باشد چراکه این نگاه اجماع‌ساز است. اصلا گفته‌ایم فرهنگی- اجتماعی که بعضا آن تبعات نگاه غیرفرهنگی را نداشته باشد به همین دلیل ما دنبال ایجاد وفاق و همگرایی ملی در این حوزه هستیم.

او با اشاره به اینکه رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) هستند در این کار حضور دارد گفت: دوستان دیگر و همه بچه‌های شورای فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه هستند. این افراد از صبح تا شب با جریان بدنه جوان کشور در ارتباط هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها