کد خبر: 594747
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۰:۰۴:۱۲
| |

قالیباف:

بدون‌شک عزت امروز کشور را مدیون امام (ره) و شهدا هستیم

رئیس مجلس تاکید کرد: ملت ایران با باور و اراده قیام خود را شروع کرد و بدون شک عزت امروز کشور را مدیون امام (ره) و شهدا هستیم.

بدون‌شک عزت امروز کشور را مدیون امام (ره) و شهدا هستیم
کد خبر: 594747
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۰:۰۴:۱۲

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در سخنرانی خود به مناسبت فرارسیدن ۱۲ بهمن‌ماه در حرم امام خمینی (ره) بیان کرد: در این روز ملت ایران امام خود را به آغوش کشید و روز دیدار ملت با امام امت است. تاریخی ترین لحظه برای همیشه ملت ایران اسلامی ما همین روز است. این روز عزیز را در طلیعه دهه فجر به یکایک برادران و خواهران تبریک می‌گویم همچنین میلاد باسعادت امام جواد (ع) و فرارسیدن میلاد امیرالمومنین را و ایام ماه رجب را به همه ملت ایران تبریک و تهنیت دارم.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: به روح پرفتوح همه شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سیدالشهدای مدافعین حرم شهید عزیز و گرانقدر شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم و امنیت و همه شهدایی که جان خود را تقدیم اسلام و ایران عزیز کردند که امروز من و شما در سایه آن امنیت داشته باشیم و مسیر انقلاب و راه امام تحت رهبری مقام معظم رهبری ادامه پیدا کند درود می‌فرستم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران با باور و اراده قیام خود را شروع کرد و بدون شک عزت امروز کشور را مدیون امام (ره) و شهدا هستیم.

قالیباف بیان کرد: در این روز ملت ایران امام خود را به آغوش کشید و روز دیدار ملت با امام امت است. تاریخی ترین لحظه برای همیشه ملت ایران اسلامی ما همین روز است. این روز عزیز را در طلیعه دهه فجر به یکایک برادران و خواهران تبریک می‌گویم همچنین میلاد باسعادت امام جواد (ع) و فرارسیدن میلاد امیرالمومنین را و ایام ماه رجب را به همه ملت ایران تبریک و تهنیت دارم.

وی در ادامه اظهار کرد: به روح پرفتوح همه شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سیدالشهدای مدافعین حرم شهید عزیز و گرانقدر شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم و امنیت و همه شهدایی که جان خود را تقدیم اسلام و ایران عزیز کردند که امروز من و شما در سایه آن امنیت داشته باشیم و مسیر انقلاب و راه امام تحت رهبری مقام معظم رهبری ادامه پیدا کند درود می‌فرستم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها