کد خبر: 594639
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۷:۴۶:۱۹
| |

دعوا بین ملی‌پوشان سر کی‌روش:

توهین عجیب بازیکن محبوب کی‌روش به کنعانی‌زادگان/ تشبیه مدافع ملی پوش به رقاص لس‌آنجلسی! + عکس

محمدرضا خانزاده بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی در فضای مجازی به کامنت جنجالی کنعانی‌زادگان علیه کی‌روش واکنش تندی نشان داد.

توهین عجیب بازیکن محبوب کی‌روش به کنعانی‌زادگان/ تشبیه مدافع ملی پوش به رقاص لس‌آنجلسی! + عکس
کد خبر: 594639
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۷:۴۶:۱۹

کارلوس کی‌روش امروز با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش بصورت رسمی از تیم ملی ایران خداحافظی کرد تا سرانجام بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان مشخص شود که سرمربی پرتغالی دیگر جایی در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نخواهد داشت البته با در نظر گرفتن این موضوع که سرمربی پرتغالی برای هدایت تیم ملی فوتبال قطر عازم این کشور شده است.

به گزارش خبرورزشی، اما اتفاق خبرساز در حاشیه خداحافظی سرمربی پرتغالی کامنت جنجالی حسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش کشورمان زیر پست کی‌روش بود. مدافع تیم ملی زیر پست خداحافظی کی‌روش نوشت: تو به ایران خیانت کردی، نه منو شجاع.

برای اهالی فوتبال کاملا روشن است که حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده که سال‌ها کنار هم در قلب دفاع پرسپولیس به سرخ‌پوشان به میدان رفتند و یکی از عوامل مهم قهرمانی‌های متوالی قرمزها محسوب می‌شدند با نظر اسکوچیچ بصورت فیکس در تیم ملی هم آمار درخشانی را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ثبت رساندند اما با حضور غیرمنتظره کی‌روش این دو بازیکن علی‌رغم تمام شایستگی‌هایشان در بازی‌های جام جهانی نیمکت‌نشین شدند و حتی کارشناسان هم از این تغییر سرمربی پرتغالی حیرت‌زده شدند.

اما اتفاق عجیب‌تر بعد از کامنت کنعانی‌زادگان پیام رضا خانزاده بازیکنان سابق تیم ملی که در دوره اول حضور کی‌روش روی نیمکت ایران به تیم ملی دعوت شد و همراه با یوزها به جام جهانی هم سفر کرده بود علیه کنعانی است.

خانزاده با انتشار پیامی در فضای مجازی واکنش توهین‌آمیزی به کامنت کنعانی‌زادگان نشان داده است.

کامنت خانزاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها