کد خبر: 594630
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۶:۳۵:۴۸
| |

مقصد بعدی کارلوس کی‌روش کجاست؟

سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان که با انتشار پستی در اینستاگرام با این تیم خداحافظی کرد، امروز قرارداد خود را با تیم جدیدش امضا می‌کند.

مقصد بعدی کارلوس کی‌روش کجاست؟
کد خبر: 594630
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۶:۳۵:۴۸

بعد از ناکامی کارلوس کی‌روش در بازگشت دوباره اش به تیم ملی در جام جهانی به نظر می‌رسد طرفداران او برای تمدید قراردادش بسیار  اندک شدند و کمتر فشاری به فدراسیون فوتبال برای حفظ او وارد شد. سرمربی پرتغالی تیم ملی با انتشار پستی رسما از تیم ملی فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال خداحافظی کرد و گمانه زنی ها درباره تیم بعدی او آغاز شد.

به گزارش مهر، از چند هفته پیش گمانه زنی‌ها درباره مقصد بعدی کی روش و پیشنهاد کشورهایی چون قطر و چین به او بالا گرفت اما به نظر می‌رسد کی روش با فدراسیون قطر برای امضای قراردادی تا سال ۲۰۲۶ به توافق رسیده است.

اینطور که پیداست؛ کی‌روش پس از جدایی از تیم ملی فوتبال ایران امروز به قطر می‌رود و قرارداد خود را با تیم ملی این کشور که تا جام جهانی ۲۰۲۶ اعتبار دارد، امضا می‌کند.

وب سایت maisfutebol پرتغال خبر داد کی روش امروز وارد قطر می‌شود تا قرارداد چهار ساله خود که تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ اعتبار دارد را با فدراسیون قطر امضا کند.

سایت پرتغالی DN هم با تأیید سفر سرمربی سابق ایران به قطر که امروز انجام می‌شود، نوشت: « کارلوس کی روش سرمربی جدید قطر خواهد بود. همانطور که DN اطلاع پیدا کرد، سرمربی پرتغالی در حال حاضر برای امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال قطر و رسمی شدن به عنوان مربی ملی به دوحه سفر می‌کند.»

این رسانه جزئیات توافق کی روش با قطر را هم اینطور شرح داده است: «کی روش پس از حذف ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ وارد رادار قطر شد. او توسط شیخ برای تماشای فینال جام جهانی دعوت شد و از او خواست تا جانشین فلیکس سانچز شود. این مربی بعداً برای مذاکره به دوحه بازگشت و با پیش توافقی که تنها پس از جام خلیج فارس رسمی می‌شد، آنجا را ترک کرد. حالا چند ساعت مانده تا این خبر اعلام شود.»

پیش از این هم «راجر دسا» دستیار کی روش در تیم‌های ملی ایران و مصر فاش کرده بود که این مربی پرتغالی به زودی تیم جدید خود را انتخاب می‌کند و او هم در کادر فنی کی روش حضور خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها