کد خبر: 586325
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۱۷:۲۰:۰۸
| |

روایت روزنامه همشهری از حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران؛ دانشجویان کاملا با رئیسی همنوا بودند و او را تشویق هم کردند

روزنامه همشهری نوشت: رئیسی بارها در سخنرانی روز 16آذر مورد تشویق حاضران در سالن اجتماعات دانشگاه تهران قرار گرفت.

روایت روزنامه همشهری از حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران؛ دانشجویان کاملا با رئیسی همنوا بودند و او را تشویق هم کردند
کد خبر: 586325
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۱۷:۲۰:۰۸

روزنامه همشهری حضور دیروز رئیس دولت در دانشگاه تهران را اینگونه وصف کرد: همنوایی کامل دانشجویان با رئیسی، حمایت دسته‌جمعی از رئیس دولت و تشویق او!

به گزارش همشهری، رئیس‌جمهور در دومین سال حضور خود در مراسم روز دانشجو نیز گفت‌وشنود کم‌حاشیه‌ای در سالن فردوسی دانشگاه تهران داشت. پشت درهای سالن اجتماعات، برخی تجمعات محدود، شعارهای اعتراضی سر می‌دادند اما در داخل سالن، آرامش حکمفرما بود. جلسات پرتب‌وتاب سال‌های گذشته روسای جمهور با دانشجویان جای خود را به همنوایی تقریبا کامل و هماهنگ جمعیت دانشجویان حاضر در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران با سیدابراهیم رئیسی داده بود.

به نوشته این روزنامه: شعارهای مطرح در این جلسه به نحو چشمگیری از فضای انتقادآلود سال‌های گذشته نسبت به روسای جمهور، فاصله گرفته بود. دانشجویان، حمایت دسته‌جمعی از رئیسی داشتند. 5نماینده دانشجویی در این جلسه ایراد سخنرانی داشتند. شعارهای مطرح‌شده در حضور رئیسی، درست در نقطه مقابل شعارهای ساختارشکنانه 2 ماه اخیر در فضاهای دانشگاهی قرار داشت و سمت‌وسوی نزدیک‌تری به فضای مناسبت‌های ملی پیدا کرده بود. رئیسی بارها در سخنرانی روز 16آذر مورد تشویق حاضران در سالن اجتماعات دانشگاه تهران قرار گرفت. دانشجویان حاضر در جلسه پس از توضیحات رئیسی درباره علت فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ، برای او دست زدند و تشویقش کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها