کد خبر: 586221
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۲:۲۴:۵۵
| |

رئیس‌جمهوری در مراسم روز دانشجو:

مضحک است! شعار زندگی و آزادی می‌دهند؛ اما با فشار زندگی را از مردم ایران سلب کرده‌اند

رئیس‌جمهوری گفت: شما دیدید که با آن بنده خدا که یک شکلات به ما تعارف کرد چه کردند، چه کسی دیکتاتور است؟ امروز ادعای کسانی که شعار زندگی و آزادی می‌دهند، اما با فشار و تحریم زندگی را از مردم ایران سلب کرده‌اند، ادعایی مضحک است!

مضحک است! شعار زندگی و آزادی می‌دهند؛ اما با فشار زندگی را از مردم ایران سلب کرده‌اند
کد خبر: 586221
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۲:۲۴:۵۵

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران با بیان اینکه کسانی که دانشجوی ما و مدافعان امنیت همچون شهید آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان را به شهادت می‌رسانند، مسئله‌شان مشکلات اقتصادی نیست، تصریح کرد: مردم ما و جامعه دانشجویی کشور به خوبی تفاوت میان اعتراض و اغتشاش را می‌فهمند و به همین دلیل آنها را ناکام گذاشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری رئیس جمهور با اشاره به سفر اخیرش به کردستان و حضور در بازار سنندج و مشکلاتی که در پی آن برای برخی از بازاریان از سوی اغتشاشگران ایجاد شد، تصریح کرد: چرا به دروغ می‌گویید به دنبال زندگی و آزادی برای مردم ایران هستید؟ شما دیدید که با آن بنده خدا که یک شکلات به ما تعارف کرد چه کردند، چه کسی دیکتاتور است؟ امروز ادعای کسانی که شعار زندگی و آزادی می‌دهند، اما با فشار و تحریم زندگی را از مردم ایران سلب کرده‌اند، ادعایی مضحک است!

رئیسی تاکید کرد: امروز مستبدترین و دیکتاتورترین حکومت دنیا هیئت حاکمه ایالات متحده آمریکاست و ۱۶ آذر روز مبارزه با ابردیکتاتور عالم یعنی آمریکاست. لعن و نفرین الهی بر آنها که داعش را پایه‌گذاری کردند و جنایاتی نظیر جنایات حرم مطهر حضرت شاهچراغ را رقم زدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها