کد خبر: 473369
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۱۱:۵۹:۳۷
| |

محمد محمودیان،عضو هیئت رئیسه دوره سوم شورای اسلامی شهر رشت:

اهمیت روز جوان و توجه به نسل جوان

محمد محمودیان گفت: متاسفانه موضوعات مهم و اساسی از قبیل بیکاری و ازدواج و مسکن جوانان تبدیل به معضل و مشکل قابل توجهی شده و در این رابطه باید مسئولان کشوری و لشکری به دنبال راهکار های مناسب و عاجلی باشند .

اهمیت روز جوان و توجه به نسل جوان
کد خبر: 473369
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۱۱:۵۹:۳۷

اعتمادآنلاین| محمد محمودیان عضو هیئت رئیسه دوره سوم شورای اسلامی شهر رشت و قائم مقام سبک ورزشی رزم ایران در گیلان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از اهمیت های توجه به نسل جوان گفت.

به گزارش گیله‌وا آنلاین، در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌های او را می‌خوانید:

*جوانان یکی از تاثیرگذارترین مولفه های گسترش و ارتقاء اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی جامعه ما محسوب می شوند و نقش اساسی و مهمی را در رشد و پیشرفت کشور ایفا می کنند.

*نسل جوان ایرانی سهم عمده ای از تحولات مهم را بر عهده داشته و در عرصه های مختلف ، از شکل گیری انقلاب نورانی جمهوری اسلامی گرفته تا 8 سال دفاع مقدس و پیشرفت های شایان توجه علمی با عنایت به تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه نظام سلطه در زمینه های هسته ای ، هوا و فضا ، پزشکی و داروئی ، نانو و لیزر و … همواره پرچم دار و پیشرو و ثابت قدم بوده اند.


*متاسفانه موضوعات مهم و اساسی از قبیل بیکاری و ازدواج و مسکن جوانان تبدیل به معضل و مشکل قابل توجهی شده و در این رابطه باید مسئولان کشوری و لشکری به دنبال راهکار های مناسب و عاجلی باشند.

*به نظر اینجانب «رفع بیکاری و ایجاد و حمایت از اشتغال های جدید» می تواند راهکارهایی مناسب و موثر باشد ، از راه حل های دیگر می توان به:

1 - آموزش های مهارتی و ایجاد تخصص های فنی و حرفه ای

2 - افزایش ساخت مسکن و فعالیت های زیربنایی و عمرانی

3 - توسعه صنعت توریسم و گردشگری

4 - حمایت از سرمایه گذاران و کار آفرینان

5 - ایجاد و حمایت از مشاغل کوچک و خانگی ، علی الخصوص مشاغل روستایی

6 - عنایت ویژه به کسب و کارهای کوچک ، استارت آپ ها و علوم دانش بنیان ، اشاره کرد.

*چنانچه موارد فوق مورد اهتمام ویژه قرار گیرد و معضل بیکاری در جامعه حل شود جوانان لایق ما دارای درآمد های ثابت و پایدار شده ، در اندک زمان ، مشکل مسکن و ازدواج آنها نیز از بن بست فعلی خارج خواهد شد .

*امیدوارم در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان « تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها » نام گذاری شده با همت جوانان این مرز و بوم زمینه رشد و بالندگی هرچه بیشتر ایران اسلامی در عرصه های مختلف بیش از پیش فراهم گردد .

*در پایان عرایضم آرزوی عاقبت بخیری و کامیابی برای شما جوانان شهر زیبایم رشت را داشته و در راستای اعتماد شما تداوم خدمت را متجلی سازیم.

دست در دست هم نهیم به مهر ، میهن خویش را کنیم آباد ….

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها