کد خبر: 454111
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۱۵:۵۶:۰۰
| |

آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان:

مردم در مناسبت‌های انقلاب اسلامی حضور میدانی دارند

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نشست مسئولان کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با قدردانی از آحاد ملت ایران در مقابله و کنترل ویروس کرونا گفت: همه گروه‌ها برای مهار ویروس کرونا وارد میدان شدند بنابراین ملت ایران در کنترل این بیماری می‌توانند برای تمام دنیا مثال زدنی باشند.

مردم در مناسبت‌های انقلاب اسلامی حضور میدانی دارند
کد خبر: 454111
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ ۱۵:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نشست مسئولان کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با قدردانی از آحاد ملت ایران در مقابله و کنترل ویروس کرونا گفت: همه گروه‌ها برای مهار ویروس کرونا وارد میدان شدند بنابراین ملت ایران در کنترل این بیماری می‌توانند برای تمام دنیا مثال زدنی باشند.

او با تأکید بر تداوم حرکت انقلاب اسلامی افزود: از نگاه توحیدی، اسلامی و قرآنی مأموریم ارزش‌های الهی را همیشه متذکر شویم.


امام جمعه رشت ایام الله‌ها را مایه عزت دنیا و آخرت مردم دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی مشحون و مملو از شعار الهی است.

آیت الله فلاحتی شهدا را از شعائر انقلاب اسلامی خواند و یادآور شد: همه بدانند و بدانیم خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و در برگزاری مناسبت‌های مختلف خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

او با بیان اینکه مردم در اجرای مناسبت‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی حضور میدانی دارند، اظهار کرد: حضور متولیان به صورت ستادی است و عرصه را برای حضور پر رنگ‌تر مردم در مناسبت‌های انقلاب اسلامی آماده کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار بها دادن به پیشکسوتان جهاد و شهادت و همچنین انقلاب اسلامی شد و گفت: پیشکسوتان انقلاب و جنگ، آزادگان و ایثارگران نیز به ویژه در رسانه‌ها باید مورد توجه قرار گیرند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اختلاف سلیقه سیاسی برای ملت ملاک نیست، تصریح کرد: مردم انقلاب، نظام، رهبری و ارزش‌ها را می‌خواهند.

ستاد ملی مقابله با کرونا از اعمال سیاست‌های دوگانه خودداری کند


حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در تمامی برهه‌ها از جمله پدیداری، پیروزی و پایداری با سایر انقلاب‌های جهان از جهاتی متمایز است، گفت: یکی از آن جهات مردمی‌بودن آن است و حمایت‌های مردمی نماینده ولیجزء لاینفک انقلاب اسلامی ایران است.

او با بیان اینکه در کشور ما، انقلاب اسلامی از روز اول همه نقش‌ها را در همه امور به مردم سپرد، افزود: باید مراقب باشیم و تلاش کنیم که جشن انقلاب اسلامی به شکل مردمی برگزار شود و مردم احساس مالکیت و آمریت در این مراسم داشته باشند نه مأموریت و مملوکیت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه 22 کارگروه تخصصی در حال برنامه‌ریزی برای بزرگداشت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان است، اظهار داشت: اساسی‌ترین هدف بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، تبیین آرمان‌ها، ارزش‌ها و تقویت و بسط گفتمان انقلاب اسلامی با ابتکار عمل و جلب مشارکت حداکثری و بهره‌گیری از فضای مجازی در شرایط بحرانی انتشار ویروس منحوس کرونا است.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه سیاست‌ها، خط‌مشی‌ها و اولویت‌های کارگروه‌های تخصصی بر 4 محور محتوایی، رسانه‌ای، اجرایی و تبلیغی ترسیم شده است، یادآور شد: بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی، امیدآفرینی، وحدت و همبستگی ملی، خودباوری و اعتماد به نفس مهمترین محور‌های تبلیغی کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

او با اشاره به متفاوت‌بودن وضعیت دهه فجر امسال به دلیل انتشار ویروس منحوس کرونا گفت: فعالیت کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر اصل سلامت‌محوری و رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا استوار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه شایسته است ستاد ملی مقابله با کرونا از اعمال سیاست‌های دوگانه در صدور مجوز فعالیت‌ها خودداری کند، افزود: عدم صدور مجوز برگزاری مراسم ولو به شکل نمادین و با رعایت توصیه‌های بهداشتی، شائبه نگرانی دولت از تریبون مناسبت‌های انقلاب اسلامی را به افکار عمومی متبادر می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری تصریح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا، لغو برگزاری مراسم را به آخرین روز و آخرین ساعات موکول نکند و از اعمال نسخه واحد برای تمامی شهر‌های کشور خودداری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها