کد خبر: 444722
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۱۱:۱۷:۰۰
| |

راه‌اندازی لینک ارتباطی پشتیبان مانیتورینگ تاسیسات آبرسانی سراوان

مازیار غلام پور، معاون بهره برداری و توسعه آب تاسیسات آبرسانی سراوان، گفت: با توجه به اهمیت مخزن 50 هزار مترمکعبی تاسیسات آبرسانی سراوان در تامین آب شرب شهر‌های پُرجمعیت رشت و بندرانزلی، لینک ارتباطی پشتیبان مانیتورینگ شبانه روزی در بستر APN در این تاسیسات راه اندازی شده است.

راه‌اندازی لینک ارتباطی پشتیبان مانیتورینگ تاسیسات آبرسانی سراوان
کد خبر: 444722
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۱۱:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مازیار غلام پور، معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت گفت: با توجه به اهمیت مخزن 50 هزار مترمکعبی تاسیسات آبرسانی سراوان در تامین آب شرب شهر‌های پُرجمعیت رشت و بندرانزلی، لینک ارتباطی پشتیبان مانیتورینگ شبانه روزی در بستر APN در این تاسیسات راه اندازی شده است.

او افزود: با راه اندازی این سیستم اگر ارتباط مراکز مانیتورینگ شرکت از طریق امواج رادیویی با مشکل مواجه شود، لینک پشتیبان به صورت اتوماتیک وارد مدار ارتباطی شده و از قطع ارتباط تاسیسات با مراکز مانیتورینگ شرکت آب و فاضلاب گیلان جلوگیری می‌کند.

راه اندازی 2 دستگاه فلومتر اولتراسونیک در تاسیسات آبرسانی شهر صومعه سرا


علی روح الامین ، مدیر امور آبفای شهرستان صومعه سرا گفت: برای اندازه گیری میزان تولید و مدیریت بهینه مصرف آب 2 دستگاه فلومتر اولتراسونیک در تاسیسات آبرسانی شهر صومعه سرا نصب و راه اندازی شد.

او با بیان اینکه این دستگاه‌ها در خروجی مخزن 5 هزار مترمکعبی تاسیسات آبرسانی شهید رسولی و مخزن 2 هزار مترمکعبی تصفیه خانه آب شهید بقایی نصب و راه اندازی شده است، گفت: بیش از 300 میلیون ریال برای اجرای این کار هزینه شده است.

مدیر امور آبفای شهرستان صومعه سرا تصریح کرد: سنجش آنلاین میزان تولید آب برای کنترل و نظارت دقیق‌تر بر کمیّت آب شرب، برنامه ریزی و تصمیم گیری سریع در صورت کاهش تولید بنا به دلایل طبیعی و غیرطبیعی و تعیین حداقل مصرف شبانه از مهم‌ترین کارکرد‌های فلومتر اولتراسونیک است.

منبع: باشکاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها