کد خبر: 444551
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۱ ۱۳:۰۹:۰۰
| |

برگزاری دوره‌های آموزشی سیستم مدیریت کیفیت با هدف جلوگیری از اتلاف سرمایه و نیروی کار در گیلان

فرید طهماسبی، مدیر کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گیلان، گفت: کیفیت زمانی قابل دستیابی است که فرآیند‌ها و فعالیت‌های سازمان به طور مستمر با نیاز‌ها و انتظارات مشتری‌های سازمان طراحی شود و به اجرا درآید.

برگزاری دوره‌های آموزشی سیستم مدیریت کیفیت با هدف جلوگیری از اتلاف سرمایه و نیروی کار در گیلان
کد خبر: 444551
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۱ ۱۳:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فرید طهماسبی، مدیر کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گیلان گفت:کیفیت زمانی قابل دستیابی است که فرآیند‌ها و فعالیت های سازمان به طور مستمر با نیاز‌ها و انتظارات مشتری‌های سازمان طراحی شود و به اجرا درآید.

او با اشاره به اینکه کیفیت به معنای دستیابی به استاندارد‌های از پیش تعیین شده است، افزود: در این راستا باید ابتدا استانداردهای تولید محصول یا ارایه خدمت مشخص و سپس فعالیت‌ها برای دستیابی به این‌استاندارد‌ها انجام شود.

مدیر کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گیلان با بیان اینکه استاندارد‌ها شامل مواد، نیروی انسانی، تجهیزات، فضا و سرمایه اقتصادی است، گفت: استاندارد‌ها با توجه به نیاز‌ها و انتظارات مشتری‌ها مشخص می‌شود و بر این اساس با توجه به ظرفیت و توانایی فرآیند‌ها و متغیرهای مؤثر بر محیط ارایه خدمت، استاندارد‌ها را به طور عام نمی توان تعمیم داد و برای هر خدمت با توجه به شرایط محیطی و مشتری‌های آن شاید لازم باشد استاندارد‌های مخصوص به خود تعیین شود و فعالیت‌ها برای دستیابی به آن استاندارد‌ها انجام شود.

طهماسبی تصریح کرد: کیفیت به معنای کار درست را بار اول صحیح انجام‌دادن و بارهای بعد بهتر از بار اول انجام دادن است و این اصل متضمن تصمیم گیری کیفی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها