کد خبر: 655731
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۲ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

از ابتدای تعطیلات 1569 خودروی شوتی توقیف شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا سردار حسین رحیمی می‌گوید که از ابتدای تعطیلات نوروزی در سراسر کشور 1569 خودروی قاچاق بر معروف به شوتی توقیف شده است.

از ابتدای تعطیلات 1569 خودروی شوتی توقیف شدند
کد خبر: 655731
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۲ ۱۷:۳۰:۰۰

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در تشریح خبر توقیف خودروهای شوتی در طرح نوروزی، اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی در تعطیلات نوروزی با تشکیل قرارگاه امین طرح های مختلفی را در حوزه مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی و با تمرکز بر احتکار کالا، خودروهای قاچاق بر معروف به خودروهای شوتی اجرا می کند و در این رابطه از ابتدای تعطیلات نوروزی تعداد 182 پرونده در حوزه مقابله با جرایم اقتصادی تشکیل و 201 نفر نیز در این خصوص دستگیر شده است.

به گزارش روزنامه 19 دی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به تشکیل 2303 پرونده در حوزه مقابله با قاچاق کالا در سراسر کشور از ابتدای تعطیلات نوروزی، عنوان داشت: در این مدت 1569 خودروی قاچاق بر معروف به خودروهای شوتی در نقاط مختلف کشور توقیف شده است.

سردار رحیمی با تاکید براینکه مقابله با جرایم اقتصادی تعطیل شدنی نیست و در این مدت تیم های بازرسی از 6137 نشان گاه اقتصادی و واحد های عرضه کالا بازدید کردند، افزود: در این زمینه 139پرونده تشکیل و 142 نفر به اتهام احتکار و دیگر جرایم اقتصادی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: به منظور بهره گیری هر چه بیشتر از مشارکت مردم و برخورد همه جانبه با جرایم و مفاسد اقتصادی هموطنان گرامی می توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاق کالا و ارز، قاچاق سوخت، اخلال در نظام اقتصادی، احتکار، رشا و ارتشا، اختلاس، پولشویی، زمین خواری، فرار مالیاتی، جرایم گمرکی، خودروهای شوتی، جرایم مالی، بانکی، بیمه، بورس و سایر جرایم اقتصادی را با شماره 096300 در میان بگذارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها