کد خبر: 647447
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۱۴:۱۵:۰۲
| |

احمدرضا رادان، فرمانده فراجا:

باید دل جوانان در فضای مجازی را تسخیر کنیم تا دایره خاکریز خودی افزایش یابد

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: باید بتوانیم دل‌ها را در فضای مجازی تسخیر کنیم و دایره خاکریز خود را گسترش دهیم تا جمعیت بیشتری از جوانان که امروز، دشمن در پی آسیب رساندن به روح و جان آنهاست و تلاش دارد ناامیدی را به رگ و پی‌شان تزریق کند، جذب کنیم و راه روشن سعادت را برایشان نمایان سازیم.

باید دل جوانان در فضای مجازی را تسخیر کنیم تا دایره خاکریز خودی افزایش یابد
کد خبر: 647447
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۱۴:۱۵:۰۲

احمدرضا رادان، فرمانده فراجا گفت: امروز نقشه دشمن ایجاد شک و تردید در میان جوانان است و با به راه انداختن جنگ شناختی و ترکیبی قصد دارد اذهان مردم را به سمت و سویی مخالف ارزش های نظام سوق دهد.

به گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: باید بتوانیم دل ها را در فضای مجازی تسخیر کنیم و دایره خاکریز خود را گسترش دهیم تا جمعیت بیشتری از جوانان که امروز، دشمن در پی آسیب رساندن به روح و جان آنهاست و تلاش دارد ناامیدی را به رگ و پی شان تزریق کند، جذب کنیم و راه روشن سعادت را برایشان نمایان سازیم.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به اینکه باید جوانان را ترغیب کنیم آثار صحنه‌های جنگ و دفاع مقدس را ببینند، افزود: این قشر باید بدانند که در دوران دفاع مقدس در گرما و سرما و دیگر سختی ها جوانان این مرز و بوم با چه شجاعت و جسارتی دشمن مهاجم تا بیخ و بن مسلح را به عقب راندند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در گذشته هجمه‌های دشمن به جنگ سخت خلاصه می شد اما امروز این جنگ سخت به جنگ شناختی ترکیبی تبدیل شده که اذهان را هدف قرار داده و حتی با انتشار یک اتفاق نیفتاده تمام تلاش خود را می کند که شک و تردید را در افکار ایجاد کند.

 ادان با اشاره به این که امروز دشمنان با ایجاد شک و تردید به دنبال درگیر کردن جوانان ما هستند، خاطرنشان کرد: در خصوص جوانان یک عملیات مداوم توسط دشمن به وجود آمده و ما باید یک عملیات مداوم در برابر آن‌ها داشته باشیم.

وی گفت: امروز جوانان هدف دشمن هستند و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید برای جوانان برنامه داشته باشد؛ خوشبختانه امروز اقدمات خوبی در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها