کد خبر: 640966
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۱۳:۴۰:۰۰
| |

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست‌جمهوری:

برخی دانشگاه‌ها برای اعطای پذیرش تحصیلی به دختران فلسطین و افغانستان اعلام آمادگی کرده‌اند

انسیه خزعلی اعلام کرد که برخی دانشگاه‌ها برای اعطای پذیرش تحصیلی به دختران فلسطین و افغانستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

برخی دانشگاه‌ها برای اعطای پذیرش تحصیلی به دختران فلسطین و افغانستان اعلام آمادگی کرده‌اند
کد خبر: 640966
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۱۳:۴۰:۰۰

 انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست‌جمهوری درباره سفرش به عربستان سعودی گفت: در جده دیدارهای خوبی با دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی، نخست‌وزیر بنگلادش، وزیر خارجه اندونزی و مسئول حقوق بشر عربستان سعودی داشتیم. می‌توانیم همکاری‌های خیلی خوبی را در زمینه زنان رقم بزنیم و نقاط اشتراک بسیار زیادی با کشورهای اسلامی در حوزه زنان و همچنین غزه داریم. نسبت به نسل کشی و آپارتاید در غزه شاهد اتفاق نظر کشورهای اسلامی هستیم 

به گزارش ایلنا، وی افزود: قرار شد در گروهی به عنوان خانواده بسیاری از مسائلی که مرتبط است به بوم خانواده و نوع نگاه بومی در کشورهای اسلامی به خانواده همکاری‌های مشترکی داشته باشیم.

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست‌جمهوری در مورد مصوبه آموزش ۴ سال ابتدای زندگی به زوجین گفت: بله، برای ۴ سال ابتدایی زوجین برای نو همسران برنامه‌ای مصوب شده که در دو استان به صورت پایلوت انجام می‌شود و امیدواریم سال آینده گسترش پیدا کند.

وی در مورد اعلام آمادگی ایران برای تحصیل دختران غزه در کشورمان هم گفت: خیلی از دانشگاه‌ها اعلام کردند آمادگی دارند از دختران فلسطینی و کسانی که شرایط تحصیل در غزه ندارند، استقبال کنند و گفتند پذیرش بدهیم. هم در مورد فلسطین و هم افغانستان که شرایط تحصیل در آن‌ها فراهم نیست آمادگی اعلام شده است و با برخی کشورهای قرار است قرارداد همکاری داشته باشیم. برخی کشورهای اسلامی داوطلب هستند در هزینه تحصیل این افراد مشارکت داشته باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها