کد خبر: 638996
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ ۱۷:۴۰:۳۴
| |

نقد متفاوت درباره رفتار ناشایست منادی سفیدان؛ معلمان نباید شکایت خود را نزد چنین فردی ‌می‌بردند

روزنامه اطلاعات نوشت: با دیدن صحنه‌ی معلمانِ ایستاده و باشور و اصرار درددل‌کننده با رییسِ کمیسیون آموزش مجلس، نشسته بر صندلیِ گردان و خورنده‌ی تنقّلات، با عرض معذرت شاکی شدم از آن معلمان؛ وگرنه نوع حرکات و سکنات آن نماینده چندان شگفت‌زده‌ام نکرد.

نقد متفاوت درباره رفتار ناشایست منادی سفیدان؛ معلمان نباید شکایت خود را نزد چنین فردی ‌می‌بردند
کد خبر: 638996
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ ۱۷:۴۰:۳۴

روزنامه اطلاعات خطاب به معلمانی که به دیدار منادی سفیدان رفته بودند نوشته چرا درخواست خود را نزد چنین افرادی می‌برند.

به گزارش اطلاعات، با دیدن صحنه‌ی معلمانِ ایستاده و باشور و اصرار درددل‌کننده با رییسِ کمیسیون آموزش مجلس، نشسته بر صندلیِ گردان و خورنده‌ی تنقّلات، با عرض معذرت شاکی شدم از آن معلمان؛ وگرنه نوع حرکات و سکنات آن نماینده چندان شگفت‌زده‌ام نکرد؛ چرا که قاعده‌ی بسیاری از این حضرات، همین برخوردهای ارباب‌رعیّتی است؛ چرا منِ معلم هنوز این آزموده را صدباره می‌آزمایم!؟

این روزنامه افزوده است: سخنم این‌ نیست، که چرا او چنین‌کرد، بلکه شکوه‌ام آن است که چرا آن‌ معلمان چنان کردند!؟ آن معلمان عزیز نمی‌دانستند، همان امام علی علیه‌السلام، توصیه‌اش به حاجت‌داران این است: عَلَیْکُمْ فِی طَلَبِ اَلْحَوَائِجِ بِشِرَافِ اَلنُّفُوسِ ذَوِی اَلْأُصُولِ اَلطَّیِّبَةِ فَإِنَّهَا عِنْدَهُمْ أَقْضَی وَ هِیَ لَدَیْکُمْ أَزْکَی. نیازهای خویش را نزد بزرگواران و والاتباران ببرید، زیرا نیازهای شما نزد ایشان رواشدنی‌تر و آن‌ها نزد شما پاکیزه‌ترند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲

    والا یه مشت گلابی تو مجلس

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها