کد خبر: 637926
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۳ ۲۳:۱۰:۰۰
| |

اعلام ضرب‌الاجل برای تعیین و تکلیف 129 ساختمان ناایمن پایتخت

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران از اعلام ضرب‌‌الاجل برای ساختمان‌‌های ناایمن در تهران تا پایان سال خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی باید تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام ۱۲۹ ساختمان بحرانی شهر تهران تعیین تکلیف شوند.

اعلام ضرب‌الاجل برای تعیین و تکلیف 129 ساختمان ناایمن پایتخت
کد خبر: 637926
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۳ ۲۳:۱۰:۰۰

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعداد ساختمان‌های بحرانی شهر تهران در حال حاضر از ۱۲۹ ساختمان به ۹۰ ساختمان رسیده است، گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ باید ۹۰ ساختمان بحرانی باقیمانده به صفر برسد.

به گزارش ایسنا، مهدی بابایی در شصت و سومین جلسه کمیته ایمنی و مدیریت بحرانی شورای اسلامی گفت: برخی اصحاب رسانه در ابتدای دوره جدید مدیریت شهری معتقد بودند تعداد ساختمان‌های ناایمن از دهه ۷۰ تاکنون کاهش نیافته و همچنان روی عدد ۱۲۹ باقی مانده است اما تلاش مدیریت شهری موفقیت آمیز بود و تعداد ساختمان‌های ناایمن کاهش داشت اما هنوز به صفر نرسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۹ ساختمان بحرانی به ۹۰ ساختمان رسیده است، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی باید تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام ۱۲۹ ساختمان بحرانی شهر تهران تعیین تکلیف شوند.

به گفته وی، ساختمان‌های ناایمن که در مالکیت شهرداری تهران هستند نیز باید ایمن‌‎سازی شوند و در این خصوص برای نخستین بار ردیف اعتباری در بودجه شهرداری‌های مناطق پیش‌بینی و فرصت ایمن‌سازی فراهم شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها