کد خبر: 637865
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۵۸:۲۰
| |

این شهرها منتظر بارش شدید باران و تگرگ باشند

کارشناس سازمان هواشناسی نسبت به بارش شدید و رگبار در اکثر نقاط کشور تا پنجشنبه هشدار داد و گفت: امروز سواحل دریای خزر بارش پراکنده دارد و از پنجشنبه تا اوایل هفته در این مناطق افزایش ۵ تا ۶ درجه‌ای دما مورد انتظار است.

این شهرها منتظر بارش شدید باران و تگرگ باشند
کد خبر: 637865
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۵۸:۲۰

کارشناس سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران‌های شدید و تگرگ در سه استان کشور هشدار داد.

به گزارش ایسنا، کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در استان‌های لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که پنجشنبه نیز بارش‌ها تداوم دارد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، شدت بارش‌ها امروز در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و فارس پیش‌بینی شده است که هموطنان باید نسبت به این شرایط توجه ویژه داشته باشند. همچنین در برخی مناطق مستعد، بارش تگرگ نیز رخ می‌دهد.

رفیعی افزود: امروز سواحل دریای خزر بارش پراکنده دارد و از پنجشنبه تا اوایل هفته در این مناطق افزایش ۵ تا ۶ درجه‌ای دما مورد انتظار است.

وی با اعلام اینکه هفته آینده در بیشتر مناطق جوی نسبتا پایدار در کشور پیش بینی شده است، گفت: خلیج‌فارس طی سه روز آینده مواج و متلاطم است.

رفیعی افزود: تهران نیمه‌ابری است و در برخی ساعات وزش باد دارد. بیشینه دمای پایتخت امروز به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد و کمینه دما نیز به ۱۷ درجه بالای صفر رسید که نسبت به دیروز ۲ درجه افزایش یافت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها