کد خبر: 637353
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۹:۵۰:۰۰
| |

سیلاب در چابهار؛ قطع راه‌های ارتباطی 42 روستا، برق 6 روستا قطع شد

معاون فرمانداری شهرستان چابهار از بسته شدن راه‌های مواصلاتی به 42 روستا در این شهرستان خبر داد و گفت: بارش باران و جاری شدن سیلاب در ۲۴ ساعت گذشته راه ۴۲ روستای محدوده شهرستان‌های چابهار، قصرقند و کنارک را بست.

سیلاب در چابهار؛ قطع راه‌های ارتباطی 42 روستا، برق 6 روستا قطع شد
کد خبر: 637353
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۹:۵۰:۰۰

دادکریم بلوچ معاون فرمانداری ویژه شهرستان چابهار گفت: جاری شدن سیلاب در ۲۴ ساعت گذشته راه ۴۲ روستای محدوده شهرستان‌های چابهار، قصرقند و کنارک را بست.

به گزارش ایرنا، معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار گفت: بارش باران و جاری شدن سیلاب در ۲۴ ساعت گذشته راه ۴۲ روستای محدوده شهرستان‌های چابهار، قصرقند و کنارک را بست و برق ۶ روستای بخش پیرسهراب چابهار پس از گذشت یک روز همچنان قطع است.

دادکریم بلوچ گفت: از روز گذشته تاکنون مسیرهای پیرسهراب به هوشمب، عورکی، کلسکان، رگتی و راه محدوده روستاهای فتحعلی کلات بسته است و تردد پس از فروکش کردن آب میسر می‌شود.

وی افزود: روستاهای سردج، ندکان، شفی محمد، شهداد و هوشمب تا سدزیردان برق از روز گذشته قطع است و به دلیل بسته شدن مسیرها امکان اعزام نیروی برق نیست، به محض فروکش کردن آب، عوامل اداره برق به این روستا اعزام تا مشکلات قطعی برق را حل کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها