کد خبر: 637214
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

رییس سازمان داوطلبان هلال‌ احمر خبر داد

5 میلیارد و 390 میلیون تومان؛ کمک مردم ایران به فلسطین

56میلیارد و 390میلیون ریال کمک از سوی مردم ایران برای مردم فلسطین جمع‌آوری شده که از طریق هلال‌احمر به‌دست آن‌ها می‌رسد. همچنین 26 میلیارد و 442 میلیون تومان برای مردم زلزله‌زده فلسطینی جمع‌اوری شده است.

5 میلیارد و 390 میلیون تومان؛ کمک مردم ایران به فلسطین
کد خبر: 637214
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۱۹:۳۰:۰۰

وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان از جمع‌آوری ۸۲ میلیارد ریال از سوی مردم ایران برای کمک به به زلزله‌زدگان افغانستان و مردم مظلوم فلسطین خبرداد.

به گزارش ایسنا، وحید سلیمی، درباره میزان کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده از سوی مردم کشورمان نیز گفت: از ابتدای اعلام رسمی دو پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز شنبه ۲۲ مهرماه در مجموع ۸۲ میلیارد ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر واریز شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درباره تفکیک مبلغ واریزی برای افغانستان و فلسظین نیز تصریح کرد: از مجموع مبالغ واریزی، ۵۶ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال مربوط به پویش بشردوستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین و ۲۶ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال مربوط به پویش آفتاب مهربانی و کمک به زلزله‌زدگان افغانستان بوده است.

وی در پایان ارزش مجموع کمک های نقدی و غیرنقدی ایران به افغانستان و فلسطین تا این مرحله را ۱۸۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌ هر یک از مبالغ با توجه به نیت مردم در همان موضوع هزینه خواهد شد و گزارش آن به اطلاع مردم عزیز و خیران خواهد رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها