کد خبر: 637209
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

وزیر دفاع اسرائیل:

پایان جنگ منوط به شکست حماس است

نشریه فایننشال تایمز به نقل از یک منبع آگاه صهیونیستی نوشت که حمله اسرائیل به غزه سه مرحله دارد.همچنین وزیر دفاع رژیم اشغالگر گفت: اسرائیل پس از پایان مخاصمات، دیگر مسئولیتی در قبال زندگی روزمره در نوار غزه نخواهد داشت.

پایان جنگ منوط به شکست حماس است
کد خبر: 637209
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۱۸:۵۰:۰۰

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی زمان پایان دادن به عملیات زمینی در غزه را منوط به شکست حماس دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه فایننشال تایمز در گزارشی به نقل از یک مقام ناشناس صهیونیستی نوشت: یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که عملیات زمینی این رژیم در غزه تا زمانی که حماس را شکست دهند ادامه خواهد داشت.

گالانت در سخنرانی خود برای کمیته امور خارجی و دفاعی پارلمان اسرائیل (کنست) به قانونگذاران گفت که اسرائیل پس از پایان مخاصمات، دیگر مسئولیتی در قبال زندگی روزمره در نوار غزه نخواهد داشت.

به گفته این وزیر، عملیات نظامی رژیم صهیونیستی شامل سه مرحله خواهد بود که اولین مرحله بمباران هوایی سنگین است که هم اکنون در حال انجام است، همچنین مانور‌های زمینی «با هدف از بین بردن عوامل عملیاتی و آسیب رساندن به زیرساخت‌ها به منظور شکست و نابودی حماس» هم در این مرحله انجام خواهد شد.

مرحله دوم شامل نبرد‌های با شدت کمتر در محاصره می‌شود که هدف آن از بین بردن منابع مالی حماس است، این اقدام نظامی در مرحله سوم و با «ایجاد یک رژیم امنیتی جدید» در غزه پایان خواهد یافت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها