کد خبر: 636775
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۱۴:۲۶:۴۹
| |

آخر هفته در اکثر نقاط کشور بارانی می‌شود

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نواحی شمالی و غربی کشور خبر داد و گفت: دریای خزر از بعد از ظهر پنجشنبه تا بعد از ظهر جمعه مواج خواهد بود.

آخر هفته در اکثر نقاط کشور بارانی می‌شود
کد خبر: 636775
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۱۴:۲۶:۴۹

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف نقاط کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز در سواحل غربی دریای خزر، مناطقی از آذربایجان شرق، آذربایجان غربی، اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.   

وی افزود: پنجشنبه(۲۷ مهر) در مناطقی از استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید مورد انتظار است.  

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا این وضعیت جمعه(۲۸ مهر) در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و جنوب شرق، شنبه(۲۹ مهر) در جنوب شرق و یکشنبه (۳۰ مهر) در شرق و جنوب شرق و ارتفاعات البرز پیش‌بینی می‌شود.  

ضیاییان در ادامه گفت: دریای خزر از بعد از ظهر پنجشنبه تا بعد از ظهر جمعه مواج خواهد بود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فرداصاف در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز جمعه صاف تا نیمه ابری، وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.  

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ مهر) اهواز با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز همدان با دمای ۴ و فردا شهرکرد با دمای ۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها