کد خبر: 634647
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ۱۵:۳۹:۰۰
| |

آماده‌باش 6 شهرستان مازندران برای سیلاب

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران با بیان اینکه از فردا دما در اکثر نقاط این استان کاهش خواهد یافت گفت: 6 شهرستان استان مازندران برای مقابله با سیلاب در حالت آماده‌باش هستند.

آماده‌باش 6 شهرستان مازندران برای سیلاب
کد خبر: 634647
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ۱۵:۳۹:۰۰

مدیرکل مدیریت بحران مازندران از آماده باش ۶ شهرستان برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسینعلی محمدی شیرکلایی گفت: پیرو بررسی‌های به‌عمل آمده در ۶ شهرستان ساری ( محدوده شهری و چهاردانگه و دودانگه)، میاندورود، نکا، بهشهر، قائمشهر و سوادکوه از فردا شاهد هشدار سطح نارنجی هستیم، آماده باش و اقدام ضروری انجام شد.

وی افزود: با تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی، عبور امواج  در تراز میانی جو از صبح پنج شنبه ۱۳ مهر ماه شاهد بارش باران، وزش باد شدید، رعد و برق، کاهش دما، احتمال تگرگ، مه گرفتگی در ارتفاعات و برف گرفتگی در قلل مرتفع استان به‌ویژه مناطق مرکزی و شرقی خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، وزش باد شدید موقتی، وقوع صاعقه، کاهش دید، ریزش سنگ و اختلال در تردد محورهای کوهستانی به‌ویژه محور کندوان و هراز از تبعات فعالیت این سامانه خواهد بود، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی از طریق صداوسیمای مازندران، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های گروهی به هم استانی ها و مسافران توصیه شده است.

محمدی شیرکلائی افزود: به تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی توصیه می‌شود ضمن آماده باش کامل و آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته داشته باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها