کد خبر: 634563
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ۰۹:۰۸:۴۱
| |

توصیه عجیب انسیه خزعلی به خانواده‌های ایرانی: به ۲ فرزند بسنده نکنید؛ باید ۵ تا ۶ بچه بیاورید!

انسیه خزعلی گفت: اینک خانواده‌ها به یک یا ۲ فرزند بسنده کرده‌اند و باید این سطح به ۵ تا ۶ فرزند افزایش یابد و تحقق این مهم می‌تواند ما را از گرفتارشدن در سیاه‌چاله جمعیت و چالش جمعیتی نجات دهد.

توصیه عجیب انسیه خزعلی به خانواده‌های ایرانی: به ۲ فرزند بسنده نکنید؛ باید ۵ تا ۶ بچه بیاورید!
کد خبر: 634563
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ۰۹:۰۸:۴۱

 انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانوده در مراسم اهدای زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در مشهد گفت: بانوان به عنوان محور خانواده باید به کمیت و کیفیت فرزندآوری و فرزندپروری توجه داشته باشند تا برخی از چالش‌های حوزه جمعیتی با پشتیبانی و فرهنگسازی برطرف شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی تصریح کرد: برای گریز از افتادن در سیاه چاله جمعیتی باید از بسیاری از موقیعت‌ها برای تشکیل خانواده، ترویج زیست ساده خانواده، دوری از تشریفات، ازدواج آسان و پشتیبانی از فرزندآوری استفاده شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده افزود: خراسان رضوی با وجود کارهای سنگین و پیشتازی در بخش عمرانی در این حوزه، دربخش فرهنگی نیز فعالیت و عملکرد خوبی داشته است.

خزعلی ادامه داد: اینک خانواده‌ها به یک یا ۲ فرزند بسنده کرده اند و باید این سطح به ۵ تا ۶ فرزند افزایش یابد و تحقق این مهم می‌تواند ما را از گرفتارشدن در سیاه‌چاله جمعیت و چالش جمعیتی نجات دهد.

وی گفت: سهم بانوان در قانون جوانی جمعیت به خوبی دیده شده و اهدای زمین به صورت سهم ۵۰ درصدی زن و ۵۰ درصدی مرد صورت می‌گیرد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانوده گفت: رویکرد دولت سیزدهم اقدام به جای وعده است و واگذاری زمین در قانون جوانی جمعیت نمونه عینی تحقق آن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها