کد خبر: 628606
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۱ ۲۲:۴۰:۰۰
| |

پروژه خالص‌سازی به محیط‌زیست رسید؛ حذف منتقدان از جلسه سلاجقه با تشکل‌های مردم‌نهاد زیست‌محیطی!

روزنامه پیام ما نوشت: پنجمین جلسه دوره‌ای تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیست و منابع طبیعی سراسر کشور با «علی سلاجقه»، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در روزهای اخیر در حالی برگزار شد که در آن تعدادی از فعالان و اعضای تشکل‌های محیط زیستی دعوت نشدند.

پروژه خالص‌سازی به محیط‌زیست رسید؛ حذف منتقدان از جلسه سلاجقه با تشکل‌های مردم‌نهاد زیست‌محیطی!
کد خبر: 628606
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۱ ۲۲:۴۰:۰۰

روزنامه پیام ما از حذف منتقدان سازمان محیط‌زیست در پنجمین جلسه‌ای دوره‌ای تشکل‌های مردم‌نهاد محیط‌زیست با علی سلاجقه خبر داده است.

به گزارش پیام ما، پنجمین جلسه دوره‌ای تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیست و منابع طبیعی سراسر کشور با «علی سلاجقه»، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در روزهای اخیر در حالی برگزار شد که در آن تعدادی از فعالان و اعضای تشکل‌های محیط زیستی دعوت نشدند و همین اتفاق، شبهات فراوانی را به دنبال داشت و این شائبه تقویت شد که منتقدان از این جلسه حذف شده‌اند.

این روزنامه در ادامه به نقل از محمد الموتی، دبیر شبکه‌ٔ تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیست و منابع طبیعی کشور نوشته است: قرار بر این بود ما هر سه ماه یکبار با آقای سلاجقه دیدار داشته باشیم اما از شهریور پارسال این اتفاق نیفتاد و این یکی از نقدهای ماست. اما دربارهٔ حضور نیافتن عده‌ای از فعالان باید بگویم تا پیش از این، سازمان به ما می‌گفت افراد تشکل‌ها را دعوت کنیم، اما اینبار از ما لیست خواستند و خودشان هم لیستی ترتیب دادند. این دوگانه باعث حاشیه شد. از سویی گفتند چون آقای سلاجقه مشاور رئیس جمهور است از سوی تیم ریاست جمهوری هم باید بررسی شود و حراست پس از بررسی صلاحیت‌ها دعوت می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها