کد خبر: 628269
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۸ ۱۸:۰۱:۱۱
| |

خبرگزاری فارس:

حجاب استایل‌ها درحال غارت پوشش زن مسلمان هستند

خبرگزاری فارس بار دیگر به حجاب‌استایل‌ها واکنش نشان داد.

حجاب استایل‌ها درحال غارت پوشش زن مسلمان هستند
کد خبر: 628269
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۸ ۱۸:۰۱:۱۱

حجاب‌استایل‌ها چند سال است با سوءاستفاده از حجاب تبدیل شده‌اند به فعالان و اثرگذاران فضای مجازی. فعالینی که در نگاه اول قرار است مروج حجاب و پوشش‌های اسلامی باشند.

به گزارش فارس، سبک زندگی اسلامی را تبلیغ کنند و جامعه مذهبی را هدف قرار داده‌اند. اما آن روی سکه حجاب‌استایل‌ها چیز دیگری را نشان می‌دهد. آرایش‌های غلیظ و فیلتر‌هایی که صورت‌شان بیشتر در آن خودنمایی می‌کند.

لباس‌های بدن‌نما و عبا‌های پر زرق و برق‌شان، ژست‌های عجیب و غریب و رفتار‌های دور از شان زنان مسلمانی که دارند نشان می‌دهد اکثر حجاب‌استایل‌ها از آن حجابی که نامش را یدک می‌کشند فقط پوشیدگی موی سر را دارند که البته گاهی هم برای جذب مخاطب بیشتر عیبی در دین ساختگی‌شان پیش نمی‌آید اگر گره روسری‌شان را شل‌تر کنند!

گرچه سبک زندگی حجاب‌استایل‌ها با مصرف‌گرایی و لاکچری‌بازی‌هایشان دارد زندگی ایرانی_ اسلامیِ دنبال‌کنندگان شان را به سمت و سوی دیگری می‌برد و حجابی که هر روز کوتاه‌تر و کمترش می‌کنند دارد درحال غارت پوشش زن مسلمان است. اما فتوا‌هایی که صادر می‌کنند و نسخه‌های مخالف دستورات دینی که برای دنبال‌کنندگان‌شان می‌پیچند معظل بزرگی است که این روز‌ها شاهدش هستیم.

حجاب‌استایل‌ها حالا دست به خلاقیت زده‌اند و برای اربعین عبا‌های مختلفی طراحی کرده‌اند. البته تولید عبا تا اینجا موضوع قابل نقدی نیست، اما مشکل آنجاست که حجاب‌استایل‌ها سعی دارند این عبا را جایگزین چادر کنند و برای دنبال‌کننده‌هایشان اینطور نسخه پیچیدند که با عبا حجاب‌تان بیشتر حفظ می‌شود. راحت‌تر هستید، کمتر اذیت می‌شوید و گرم‌تان نمی‌شود! چادر را بگذارید کنار و برای پیاده‌روی اربعین عبا بپوشید!

اصلا ساده‌تر بگوییم حجاب‌استایل‌ها سعی دارند عبا‌های پر زرق و برق و چین و واچین دارشان را جایگزین چادر ساده‌تان کنند. از پول تبلیغات و سود فروش عبا‌هایی که در مقابل به جیب می‌زنند که بگذریم موضوع اصلی، چادر و حجابی است که سعی در کم‌رنگ کردنش دارند.

شاید برای آن‌ها که حجاب‌استایل‌ها را الگوی خود قرار دادند و بی‌چون و چرا نسخه تازه آن‌ها را پذیرفته‌اند یادآوری این موضوع کافی باشد که این حجاب ارثیه زنان بزرگوار خاندان اهل‌بیت (ع) است و باید از آن‌ها سرمشق گرفت. مخصوصا آنکه در این مسیر هم‌قدم حضرت زینب «س» هستیم و قرار است گوشه‌ای از مصائب ایشان را درک کنیم!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها