کد خبر: 627259
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۰۰:۰۰
| |

رئیس پلیس تهران:

ساختمان‌های ناایمن خلازیر در زمان «اغتشاشات» ساخته شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره ساختمان‌های نا ایمن محدوده خلازیر گفت: تمام این ساختمان‌های غیرمجاز در طول زمانی ساخته شد که شهر تهران درگیر «اغتشاشات» بود و بعد از آن، فرآیند احداث این بناها متوقف شد.

ساختمان‌های ناایمن خلازیر در زمان «اغتشاشات» ساخته شد
کد خبر: 627259
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۰۰:۰۰

سردار عباسعلی محمدیان در مراسم تشییع پیکر دو شهید پلیس پایتخت که در جریان تخریب دو ساختمان غیراصولی از سوی شهرداری در زیرآوار مانده و جان خود را از دست داده بودند، گفت: افراد به صورت غیرقانونی چند ماه مشغول ساخت این بناها بودند.

به گزارش عصرایران، او گفت: ساخت این بناها در زمانی بود که ناامنی در شهر ایجاد شد و دشمن و ضدانقلاب اغتشاشاتی را در کشور ایجاد کردند، در این شرایط نیروهایی که باید برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز عمل می‌کردند، صرف مقابله با اغتشاشات شدند.  تمام این ساختمان‌های غیرمجاز در طول زمانی ساخته شد که شهر تهران درگیر اغتشاشات بود و بعد از آن، فرآیند احداث این بناها متوقف شد. 

وی درپاسخ به پرسشی درباره این که آیا قصوری در فرآیند تخریب ساختمان‌های ناایمن محله خلازیر وجود داشته یا خیر نیز گفت: این مساله باید توسط کارشناسان بررسی شود و مراحل بررسی کارشناسی تشخیص علت وقوع این حادثه در دست انجام است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها