کد خبر: 626854
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۱۸:۴۵:۰۵
| |

محمدامین توکلی‌زاده، معاون شهردار تهران:

حجاب‌بان نداریم؛ اسمش انضباط شهری است!

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران به خبر بکارگیری نیروهای حجاب‌بان‌ در شهرداری واکنش نشان داد.

حجاب‌بان نداریم؛ اسمش انضباط شهری است!
کد خبر: 626854
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۱۸:۴۵:۰۵

«محمد امین توکلی‌زاده» معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران درباره خبر بکارگیری حجاب‌بان‌ها توسط شهرداری تهران گفت: ما قرارگاه انضباط شهری را راه‌اندازی کرده‌ایم.

به گزارش عصرایران، او گفت: مدتی است که در این خصوص جلسات منظمی برگزار می‌شود. در این قرارگاه موضوعات مختلف و متنوع انضباط شهری را پیش می بریم.در واقع ما به دنبال این بودیم که چگونه می‌توانیم در شهر یک انضباط در موضوعات فرهنگی اجتماعی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این قرارگاه برای این منظور حرکت‌های ایجابی به صورت مفصل تهیه و تدوین شده و همچنین موضوعات تبیینی و انضباطی در آن نیز دیده شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یک سری نیرو برای فعالیت در قرارگاه انضباط شهری داریم و هر جا قطعا کمبود نیرو داشته باشیم، اضافه خواهیم کرد.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران اختیار عمل این افراد تا چه میزان است؟ تصریح کرد: وظیفه شهرداری در این حوزه‌ها در حد گوشزد است و اقدامات سلبی بر عهده ما نیست و برعهده ضابط قضایی باید باشد تا به لحاظ قانونی بتواند در حوزه اقدامات سلبی وارد شود.

توکلی زاده در باره استخدام 400 نیرو برای حجاب‌بانی گفت: این اعداد و واژگانی که در این خصوص مطرح می شود جعلی است. 

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا آموزش‌های لازم به این نیروها داده شده است؟ گفت: بالاخره موضوعات انسانی خیلی مراعات لازم دارد و حرمت، کرامت و شأن افراد باید رعایت شود ولو اینکه تخلفی کنند و در این موضوع بی انضباطی داشته باشند بازهم ما حق نداریم شأن و کرامت این افراد را نادیده بگیریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها