کد خبر: 625155
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۸ ۱۸:۰۰:۵۶
| |

شهرداری تهران:

تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری ممنوع است

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری خبر داد.

تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری ممنوع است
کد خبر: 625155
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۸ ۱۸:۰۰:۵۶

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری خبر داد و گفت: همه ظرفیت ها و امکانات شهرداری تهران در راستای فرزندآوری و تبلیغات مرتبط با آن به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش فارس، مدیرکل سلامت شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: رویکرد نظام اسلامی توجه به حوزه جمعیت و فرزندآوری است و در این راستا، همه دستگاه ها و سازمان ها ذیل قانون جوانی جمعیت به این حوزه ورود کرده اند.

حمید صاحب گفت: براساس مواد 25 و 32 قانون جوانی جمعیت ماموریت های مهمی به عهده شهرداری ها در حوزه جمعیت، فرزندآوری و حمایت از خانواده گذاشته شده است. براین اساس شهرداری تهران برای سامان دادن به برنامه ها و سیاست های قانون جوانی جمعیت ستاد جمعیت شهر تهران را با حکم شهردار تشکیل و دبیرخانه ای برای پیگیری مصوبات مرتبط با موضوع جمعیت و فرزندآوری را شکل داده است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهرداری تهران در مدیریت جدید رویکرد و اولویت خود را از موضوعات صرفا شهری به روح شهر و شهروند و نیز بهبود حال شهروند تغییر داده است. موضوعی که در ادوار گذشته مورد توجه قرار نگرفته بود اما اکنون این مسئله در اولویت برنامه های شهرداری قرار گرفته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها