کد خبر: 622005
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۹:۵۰:۲۵
| |

آتش‌سوزی مخازن قیر در بندرعباس مهار شد + عکس و جزئیات

آتش‌سوزی در 2 مخزن شرکت نفت آفتاب واقع در ۳۰ کیلومتری غرب بندرعباس حوالی ساعت ۱۸ اطفا شد.

آتش‌سوزی مخازن قیر در بندرعباس مهار شد + عکس و جزئیات
کد خبر: 622005
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۹:۵۰:۲۵

آتش سوزی در دو مخزن شرکت نفت آفتاب واقع در شهرک صنعتی خلیج فارس در مجاورت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل که ساعت ۱۴ آغاز شده بود، پس از ۴ ساعت تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش فارس، بر این اساس، با مشارکت دهها آتش نشان و نیروهای فنی اکنون تلاش‌ها برای لکه گیری در جریان است و خطر گسترش آتش سوزی به دیگر مخازن از بین رفته است.

همچنین مصدومی ناشی از آتش سوزی و سوختگی گزارش نشده اما برخی کارگران و حاضران در صحنه متاثر از ترس آتش سوزی شدید اولیه دچار استرس و التهاب شده اند که امدادگران خدمات لازم را به آنان ارائه کردند.

آتش‌سوزی مخزن نفت

آتش سوزی یک مخزن بزرگ فرآورده های نفتی در شرکت نفت آفتاب واقع در شهرک صنعتی خلیج فارس بندرعباس از یک مخزن حاوی مواد هیدروکربری آغاز و در حال گسترش به دیگر مخازن بود که آتش نشانان با تلاش فراوان و انجام اقدامات فنی مانع از سرایت و گسترش آن شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم درباره مصدومان این آتش سوزی گفت: هشت نفر که از عوامل آتش نشانی و اطفاء حریق بودند دچار گرمازدگی و آسیب  سطحی شده بودند که توسط عوامل اورژانس درمان شدند و به صحنه اطفا و عملیات بازگشته‌اند.

دادستان مرکز هرمزگان هم در بازدید از محل حادثه از تشکیل پرونده‌ قضایی به منظور بررسی علل آن خبر داد.

از میزان حجم دود مهیب اولیه آتش سوزی کاسته شده است و به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان نیروهای آتش نشانی در حال خنک سازی مخازن هستند.

شهرک صنعتی خلیج فارس که این آتش سوزی در اراضی آن رخ داده، در کیلومتر ۳۰ محور بندرعباس به خمیر واقع شده است‌.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها