کد خبر: 621991
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۸:۳۵:۲۳
| |

دستگیری سارق مدال های داور فوتبال!

سارق مدال‌های طلای دکتر "بیژن حیدری" پزشک و داور مطرح بین المللی فوتبال که هفته گذشته با مراجعه به مطب وی اقدام به سرقت مدال های وی کرده بود توسط پلیس همدان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

دستگیری سارق مدال های داور فوتبال!
کد خبر: 621991
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۸:۳۵:۲۳

فرمانده انتظامی هدان در این زمینه گفت: با اعلام سرقت چندین عدد انواع مدال ورزشی از داخل مطب پزشک معروف همدانی که از داوران در سطح ملی و بین المللی است مراتب شناسایی سارق در دستور کار قرار گرفت. 

سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: با تلاش ماموران کلانتری 11 "شکریه" و با رصد تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته شخصی در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی او در محل سکونت دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

بیژن حیدری اظهار داشت که این سارق جوان چهارشنبه هفته گذشته برای انجام معاینه طب کار به مطب شخصی‌ام مراجعه کرده بود.

وی یادآور شد: از آنجا که همسرم پزشک متخصص طب کار است، این آقا که ۳۹ سال سن داشت به مطب مراجعه کرده و مدال‌ها را از ویترین داخل اتاق انتظار برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته به هنگام ورود به مطب متوجه این دزدی شدم و به کلانتری شکریه همدان اطلاع دادم و خوشبختانه سرهنگ شریفی رییس کلانتری و همکاران وی طی عملیاتی کوتاه مدت موفق به شناسایی سارق و دستگیری وی شدند.

این داور مطرح و بین المللی فوتبال ادامه داد: سارق این پرونده با قرار وثیقه آزاد شده تا مدال‌های به سرقت رفته را به بازپرس پرونده تحویل بدهد.

وی یادآور شد: مدال‌ها مربوط به فینال جام حذفی و لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین دانشگاهیان جهان بود که به سرقت رفته است.

وی افزود: این مدال‌ها را برای مشاهده بیماران و مراجعه کنندگان به مطب در داخل ویترین به معرض نمایش گذاشته بودم و انتظار نداشتم که جوانی جویای کار که برای معاینه طب کار آمده بود دست به سرقت این نشان‌های ارزشی بزند.

گفتنی است؛ با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ شکریه و با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی در این زمینه شناسایی شد که پس از هماهنگی با مقام قضایی او را در محل سکونت دستگیر کرده و به کلانتری ارجاع دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها