کد خبر: 620191
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۸ ۲۱:۴۸:۵۶
| |

تندبادی با سرعت ۸۷ کیلومتر زابل را درنوردید

وزش باد شدید تا بیشینه ۸۷ کیلومتر در ساعت امروز زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی به ۷۰۰ متر کاهش داد.

تندبادی با سرعت ۸۷ کیلومتر زابل را درنوردید
کد خبر: 620191
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۸ ۲۱:۴۸:۵۶

محسن حیدری، مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: باد شدیدی با سرعت ۸۷ کیلومتر در ساعت امروز زابل را درنوردید.

به گزارش تسنیم، حیدری اظهار کرد: وزش باد شدید تا بیشینه ۸۷ کیلومتر در ساعت امروز زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی به ۷۰۰ متر کاهش داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۷۲ کیلومتر در ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۱۵۰۰ متر کاهش داد.

وی ادامه داد: همچنین غبار حاصل از طوفان امروز منطقه سیستان دید افقی را در ایستگاه فرودگاهی زاهدان تا ۳۰۰۰ متر کاهش داد.

حیدری بیان کرد: تا پایان هفته در شمال استان وزش باد شدید و گردوخاک گاهی طوفان گردوخاک رخ خواهد داد؛ شنبه از شدت وزش باد کاسته شده مجدد از یکشنبه شب در این نواحی افزایش شدت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: تا فردا در زاهدان و سایر مناطق مرکزی استان افزایش غبار، برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید همراه با گردوخاک خواهیم داشت. از جمعه در نیمه شمالی استان افزایش دما رخ خواهد داد.

وی گفت: توصیه می‌شود برای منطقه سیستان در شمال استان در تردد‌های جاده‌ای احتیاط شود و تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها