کد خبر: 618728
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

تبیین وظایف یک روزنامه برای اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها

روزنامه جوان نوشت: تهدیدات نیمه سخت اقتصادی و سیاسی همراه با تهدیدات نرم در قالب تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی در دستور کار دشمن قرار گرفت، اما کارگر نیفتاد و انقلاب اسلامی چهل ساله شد. در چنین شرایطی استاد تراز بسیجی رسالتی بس عظیم و خطیر دارد.

تبیین وظایف یک روزنامه برای اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها
کد خبر: 618728
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه جوان در یکی از مطالب امروز خود به تبیین وظایف «اساتید بسیجی» پرداخته است.

روزنامه جوان نوشت: جنگ سخت به برکت خون شهیدان با موفقیت تمام شد و دشمن از رسیدن به اهدافش ناکام ماند، اما تهدیدات نیمه سخت اقتصادی و سیاسی همراه با تهدیدات نرم در قالب تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی در دستور کار دشمن قرار گرفت، اما کارگر نیفتاد و انقلاب اسلامی چهل ساله شد. در چنین شرایطی استاد تراز بسیجی رسالتی بس عظیم و خطیر دارد؛ استاد بسیجی می‌داند که اگر ابلیس در آغازین روز‌های خلقت آدمی توانست وی را در جنگی شناختی مقهور خویش سازد تا او را واجب الپوشش کند، از آن روز تاکنون تلاش کرده با برداشتن آن پوشش، وی را در جنگ شناختی تسلیم خویش کند. جنگی که تنها راه مقابله‌­اش روشنگری و تبیین‌گری جهادی است. جهادی که خوشبختانه اساتید بسیجی از بدو اغتشاشات در دستور کار قرار داده و نتیجه آن تشکیل شبکه جهادگران تبیین دانشگاه و برگزاری صد‌ها نشست تبیینی در دانشگاه‌های سراسر کشور است.

این روزنامه افزوده است: اساتید بسیجی به پشتوانه بصیرت کم‌نظیر از اهداف شوم دشمن در بی عفت‌سازی زنان و بی غیرت‌سازی مردان کشورمان مطلع بوده و می‌دانند که تضعیف ارزش‌های الهی و اسلامی آثار زیانباری بر تضعیف کانون خانواده، هویت اجتماعی، شکوفایی استعداد‌های جوانان و تعالی جامعه اسلامی دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها