کد خبر: 618675
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۸:۳۲:۰۱
| |

500 هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج قرار دارند

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از ثبت‌نام بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج و صف نوبت حدود 500 هزار نفری خبر داد.

500 هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج قرار دارند
کد خبر: 618675
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۸:۳۲:۰۱

عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در جلسه امروز معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان و نماینده بانک مرکزی با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

به گزارش فارس، گودرزی گفت: براساس گزارش ارائه‌ شده بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد حدود 900 هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات خود شدند و حدود 500 هزار نفر هنوز در نوبت دریافت وام هستند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: محدودیت منابع و فزونی موانع مهمترین دلایل این صف طولانی برای دریافت تسهیلات ازدواج است که از جمله این موانع می‌توان به عدم پذیرش ضمانت افراد بازنشسته و نیز عدم پذیرش ضمانت ضامن‌های غیرکارمند برای دریافت تسهیلات ازدواج اشاره کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: صف‌های طولانی مدت برای دریافت تسهیلات ازدواج فرصتی مناسب برای سوءاستفاده دلالان فراهم کرده و با نفوذی این سودجویان، امروز ما شاهد وام‌فروشی و سوداگری در حوزه تسهیلات ازدواج هستیم که باید با نظارت دقیق با آن مقابله شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها