کد خبر: 617574
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

حادثه متروی شهید بهشتی از زاویه دید یک مقام مسئول؛ پله‌برقی سقوط نکرد، مسافران سقوط کردند!

یک مقام مسئول درباره حادثه متروی شهید بهشتی گفت: در این حادثه پله‌برقی سقوط نکرد، بلکه تعدادی از مسافران از پله‌برقی سقوط کردند. در این حادثه به‌دلیل نقص فنی پله‌برقی، پله کمی به عقب برگشته و دوباره حرکت کرده است؛ درست درحالی‌که تعدادی از مسافران در حال استفاده از آن بودند و همین اتفاق باعث شد که تعادل مسافران برهم خورده و شماری از آنها زمین بخورند.

حادثه متروی شهید بهشتی از زاویه دید یک مقام مسئول؛ پله‌برقی سقوط نکرد، مسافران سقوط کردند!
کد خبر: 617574
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه همشهری با هادی زند، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره جزئیات بیشتر از حادثه دیروز در متروی شهید بهشتی و مصدوم شدن ۱۸ شهروند به دلیل خراب بودن پله برقی گفت‌وگو کرده است.

او  به همشهری گفته:‌ در این حادثه پله‌برقی سقوط نکرد، بلکه تعدادی از مسافران از پله‌برقی سقوط کردند. در این حادثه به‌دلیل نقص فنی پله‌برقی، پله کمی به عقب برگشته و دوباره حرکت کرده است؛ درست درحالی‌که تعدادی از مسافران در حال استفاده از آن بودند و همین اتفاق باعث شد که تعادل مسافران برهم خورده و شماری از آنها زمین بخورند.

زند در ادامه گفته: خوشبختانه با حضور بموقع امدادگران اورژانس شماری از حادثه‌دیدگان در محل مداوا شده و شمار دیگری برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها