کد خبر: 614074
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ۱۱:۳۲:۲۱
| |

متروی تهران: از ایده‌های حوزه حجاب استقبال می‌کنیم

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: اعتقاد داریم افراد بسیاری هستند که ایده‌هایی در حوزه حجاب دارند و مترو تهران از این ایده‌ها استفاده خواهد کرد.

متروی تهران: از ایده‌های حوزه حجاب استقبال می‌کنیم
کد خبر: 614074
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ۱۱:۳۲:۲۱

مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر تهران از شرکت واگن سازی و در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع حجاب گفت: اعتقاد داریم افراد بسیاری هستند که ایده‌هایی در حوزه حجاب دارند و مترو تهران از این ایده‌ها استفاده خواهد کرد.

به گزارش مهر، وی گفت: جز دبیر ستاد عفاف و حجاب شهرداری تهران اطلاع‌رسانی در خصوص حجاب از سوی مدیر دیگری انجام نمی‌شود.

درستی درباره کاهش قیمت بلیت مترو گفت: حدود ۱۲ تا ۱۵ روز پس از لازم‌الاجرا شدن مصوبه کاهش بهای بلیت مترو باید اجرای آن به نتیجه برسد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به نظر شرکت مترو درباره کاهش بهای بلیت مترو گفت‌: مخالفتی در این زمینه نداشتیم اما هیچ اطلاعی هم از کاهش قیمت بلیت نداشتیم و اگر از قبل می‌دانستیم بررسی‌ها را انجام می‌دادیم‌.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با اشاره به پیشنهاد یکی از اعضای شورا برای کاهش قیمت بلیت در ایستگاه‌های جنوبی شهر، تاکید کرد: اجرای این طرح از لحاظ اجرایی کار سخت و پیچیده‌ای است و تاکنون تنها در مورد آن شنیده ایم و هنوز حتی کارشناسی نیز نشده اما در مجموع جدا کردن ایستگاه‌ها اقدام سخت و پیچیده‌ای است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها