کد خبر: 617374
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۲۲:۴۰:۰۰
| |

دولت معترض طرح جنجالی خود شد!

روزنامه دولتی ایران از تغییر ساعت اداری و همچنین جلو نکشیدن ساعت‌ها انتقاد کرد!

دولت معترض طرح جنجالی خود شد!
کد خبر: 617374
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۲۲:۴۰:۰۰

روزنامه دولت هم معترض تغییر ساعت اداری شد اما مجلس را مقصر اعلام کرد.

به گزارش ایران، از نیمه خرداد ساعت کار ادارات، بانک‌ها و... تغییر کرد. وقتی اعلام شد که قرار نیست امسال ساعت‌ها یک‌ساعت به جلو کشیده شود، محتمل بود که ممکن است تغییری در ساعت‌های کاری رخ بدهد تا در مصرف انرژی که پیش از این با تغییر ساعت رخ می‌داد، صرفه‌جویی شود؛ آن هم در کشوری که صرفه‌جویی در مصرف انرژی جرئی از سبک زندگی مردم نیست. اما حالا با گذشت یک هفته از ابلاغ تغییر ساعات ادارات توسط دولت، انتقادها از سوی مردم و کارشناسان و حتی نمایندگان مجلس شنیده می‌شود و این در حالی است که مبنای این تصمیم دولت به مصوبه مجلس شورای اسلامی باز می‌گردد.

این روزنامه نوشت: حالا ساعت کاری بانک‌ها از 6 صبح تا 13 است و اوج حضور مردم در بانک‌ها را بین 12 تا یک مشاهده می‌کنیم و خلوتی بانک‌ها در ساعت 6 تا 8 صبح مشهود است. در ادارات هم وضع به همین منوال است و کاهش بهره‌وری در ادارات را حالا باید شاخص دیگری در کنار صرفه‌جویی در مصرف انرژی دانست چون در غیاب ارباب رجوع حالا کارمندان در ساعت اولیه کاری جز گپ و گفت دوستانه یا جبران کمبود خواب در محل کار ندارند.

روزنامه دولت سپس به کنایه نوشت: هزینه‌های ملی ناشی از افزایش مصرف انرژی در تابستان برای کشوری چون ایران نیاز به اقدامی عملی داشت که عملاً با مصوبه مجلس برای دولت راهی جز این تصمیم باقی نگذاشت، اما حالا تبعات این تصمیم را تنها دولت باید به دوش بکشد و مجلسیان خود معترض آن شده‌اند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها