کد خبر: 617202
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ۰۷:۵۲:۰۷
| |

چرا آب تهران قطع شد؟؛ اشکال فنی یا کاهش ذخیره آبا سدهای پایتخت؟

روزنامه تعادل نوشت: به‌نظر می‌رسد علت وقوع این قطعی‌های پراکنده که در 3 روز متوالی در حال بروز است، تنها مقوله رشد مصرف نباشد و بروز اشکال در شبکه آبرسانی در بخش تأمین یا توزیع به‌ویژه در غرب تهران محتمل به‌نظر می‌رسد.

چرا آب تهران قطع شد؟؛ اشکال فنی یا کاهش ذخیره آبا سدهای پایتخت؟
کد خبر: 617202
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ۰۷:۵۲:۰۷

روزنامه تعادل علت قطعی آب تهران در روزهای اخیر را بررسی کرده است.

به گزارش تعادل، قطعی‌های آب در تهران از روز جمعه (19 خرداد) آغاز شد، مناطقی از غرب پایتخت با افت فشار و قطع آب مواجه شدند. در روز گذشته نیز برخی مناطق تهران که عمدتا در غرب پایتخت هستند، دوباره با افت شدید فشار و قطعی آب مواجه شده‌اند و سامانه 122 نیز پاسخ مشخصی به سوالات مردم نمی‌دهد. به‌نظر می‌رسد علت وقوع این قطعی‌های پراکنده که در 3 روز متوالی در حال بروز است، تنها مقوله رشد مصرف نباشد و بروز اشکال در شبکه آبرسانی در بخش تأمین یا توزیع به‌ویژه در غرب تهران محتمل به‌نظر می‌رسد.

این گزارش افزوده است: اما برخی دیگر از گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است با کاهش ذخیره آب در سد‌های تامین‌کننده آب پایتخت ساکنین کلان‌شهر با کاهش فشار و قطعی آب در مناطقی از تهران مواجه شده‌اند که مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است. آمار‌ها نشان می‌دهد حجم ذخایر آب شرب استان تهران ۵۶۱ میلیون متر مکعب است که نسبت به پارسال حدود ۵۱ میلیون متر مکعب کاهش پیدا کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها