کد خبر: 617096
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۱ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

روزنامه آرمان امروز بررسی کرد:

سوال‌های عجیب و غریب کاربران ایرانی از هوش مصنوعی/ لوندی ایرانی‌ها در برخورد با هوش مصنوعی حاشیه‌ساز می‌شود؟

روزنامه آرمان امروز نوشت: به نظر می‌رسد با ادامه لوندی‌های ایرانی‌ها! در مواجهه با هوش مصنوعی به زودی شاهد وضع قوانین و ضوابطی برای استفاده از این نرم‌افزارها نیز خواهیم بود. چرا که در غیر اینصورت عملکرد آنها مسلما در کشور ما با چالش‌هایی جدی مواجه خواهد شد!.

سوال‌های عجیب و غریب کاربران ایرانی از هوش مصنوعی/ لوندی ایرانی‌ها در برخورد با هوش مصنوعی حاشیه‌ساز می‌شود؟
کد خبر: 617096
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۱ ۱۹:۰۰:۰۰

روزنامه آرمان امروز گزارشی از نحوه استفاده ایرانی‌ها از هوش مصنوعی دارد و اثر سوال‌های عجیب و غریبی که برخی کاربران ایرانی از هوش مصنوعی پرسیده‌اند، بر آینده عملکرد آنها را بررسی کرده است.

به گزارش آرمان امروز، شاید جالب ترین بخش هوش مصنوعی در ایران پلتفروم هایی پیشگو یا پلتفروم های تبدیل متن به عکس باشد. مانی یکی ازهمین  پلتفروم هاست که به خاطر تبدیل متن به عکس خیلی زود در بین ایرانی ها محبوبیت پیدا کرده است. گرچه محبوب تر از آن نرم افزارهایی است که پاسخگوی سوالات شهروندان در مورد آینده است. طی چند هفته گذشته، کلیپ های طنزی در فضای مجازی منتشر شده که مبتنی بر سوالات عجیب و بی پایه و اساس ایرانی ها از این پلتفرم هاست. یکی از هموطنان از آینده تهران پرسیده است و یکی دیگر از خوب یا بد بودن ازدواجش. یکی از مخاطبان از بهترین روش ترک سیگار سوال کرده و دیگری از بهترین روش درمان بیماری‌اش سوال کرده است.

این روزنامه افزوده است: تازه اینها جدای از سوالات بی سر وتهی است که بسیاری از آنها را حتی نمی توان نقل و منتشر کرد. این مساله – یعنی مواجهه مردم با برخی از ابزارهای خدمات عمومی – سابقه ای بس وطولانی در ایران دارد. مانند مزاحمت های تلفنی برای تلفن های ۱۲۵، ۱۱۰ یا ۱۱۵. مزاحمت هایی که در نهایت  دولت و ستاد بحران را برآن داشته تا همه این شماره تلفن ها را یکی کنند و یک سامانه یکپارچه برای امداد راه اندازی کنند! حالا به نظر می رسد با ادامه لوندی های ایرانی ها!  در مواجهه با هوش مصنوعی به زودی شاهد وضع قوانین و ضوابطی برای استفاده از این نرم افزارها نیز خواهیم بود. چرا که در غیر اینصورت عملکرد آنها مسلما در کشور ما با چالش هایی جدی مواجه خواهد شد!.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها