کد خبر: 617080
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۱ ۱۱:۱۷:۰۷
| |

پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

کشورها برای ایجاد ارتباط با جمهوری اسلامی صف کشیده‌اند

پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز کشورها برای ایجاد ارتباط با جمهوری اسلامی صف کشیده‌اند.

کشورها برای ایجاد ارتباط با جمهوری اسلامی صف کشیده‌اند
کد خبر: 617080
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۱ ۱۱:۱۷:۰۷

 پرویز سروری گفت: کشورهایی که به تجزیه و فروپاشی ایران فکر می‌کردند، مجبور شدند راه تعامل با جمهوری اسلامی را انتخاب کنند. امروز این کشورها برای ایجاد ارتباط با جمهوری اسلامی صف کشیده‌اند که نشان‌دهنده شکست آمریکا در منطقه است.

به گزارش ایلنا، وی افزود: امروز هر سفارتخانه‌ای که در تهران باز می‌شود، موشک قدرتمندی است که به آمریکا شلیک می‌شود و تمام این موارد نشان می‌دهد جمهوری اسلامی دارای دیپلماسی بازدارندگی است. امروز کشورها باید در مسیر دیپلماسی با ایران راه تفاهم را انتخاب کنند و بازگشایی سفارت ایران در عربستان نمونه دیپلماسی است.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر این که کسانی که به دنبال بی‌ثباتی در کشور بودند، امروز در اوج بی‌ثباتی در رژیم اشغالگر اسرائیل زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: آنها آتشی برای سوزندان ما ساخته بودند که امروز خودشان را می‌سوزاند. امروز مقاومت برگ برنده منطقه است و همه باید در این مسیر حرکت کنند.

سروری با تاکید بر این که موشک هایپرسونیک باید موشک صلح نامیده می‌شد، خاطرنشان کرد: هر کشوری که در صلح باشد، در امنیت زندگی خواهد کرد و این سیاست ایران است که با قدرت صلح را به ارمغان بیاورد، اما جای تأسف است روزی که ایران جزو چهار کشوری می‌شود که این توانمندی را دارد، عده‌ای از سازش و وادادگی دفاع می‌کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها