کد خبر: 615153
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۷ ۲۱:۵۰:۳۲
| |

دبیر سابقه ستاد امر به معروف: لایحه عفاف و حجاب، لایحه ترکمن چای فرهنگی است

به اعتقاد دبیر سابقه ستاد امر به معروف، بزرگترین ایراد لایحه عفاف و حجاب این است که حجاب را به کشف حجاب، برهنگی و نیمه برهنگی و لباس بدن نما تعریف کرده است ولی مرز چادر مشخص نشده است.

دبیر سابقه ستاد امر به معروف: لایحه عفاف و حجاب، لایحه ترکمن چای فرهنگی است
کد خبر: 615153
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۷ ۲۱:۵۰:۳۲

 

محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: وی به خاطر بنده و همکارانم بارها مورد هجمه قرار گرفت. آقای صدیقی جزو آن علمایی نیستند که در منزل باشند و بقیه به نزد وی بیایند. هر جا که احساس کند سخنش فایده ای داشته باشد، حضور پیدا می کند.

به گزارش ایرنا، ایرنا گفت: از طرف دیگر ستاد امر به معروف نسبت به مسائل و منکرات و عدم ایجاد معروف ها به ویژه در دو سال اخیر و در مساله عفاف و حجاب بسیار مورد هجمه قرار گرفت و در فضای مجازی نوشتند که فلانی باید برود ولی آقای صدیقی کاملا مقاومت کرد و حتی یک بار به من نگفت که باید بروی. چون به حقانیت راه واقف بود و این عملکرد برای من قوت قلب بود.

وی افزود: صدا و سیما باید جبهه مقدم در مواجهه با تهاجم های شدید فرهنگی باشد ولی می بینیم که مرزهای ما در زمینه مسائل فرهنگی واگذار می شود.

 

دبیر سابقه ستاد امر به معروف گفت: بزرگترین ایراد لایحه عفاف و حجاب این است که حجاب را به کشف حجاب، برهنگی و نیمه برهنگی و لباس بدن نما تعریف کرده است ولی مرز چادر مشخص نشده است. یعنی اگر در دستگاه های دولتی کسی تا مرز کشف حجاب نرفته، کسی نمی تواند تحت عنوان نهی از منکر کاری انجام دهد.

وی از لایحه عفاف و حجاب به عنوان لایحه ترکمن چای فرهنگی یاد کرد و گفت: نهادهای فرهنگی ما در یک واماندگی و وادادگی در حال عقب نشینی هستند و مساله حجاب به عنوان یک مطالبه جدی خانواده شهدا از ستاد مطرح است.  

وی با بیان این که ساختار ستاد امر به معروف تناسبی با انتظارات قانونی ندارد، ادامه داد: بودجه ستاد احیای دریاچه ارومیه بالاتر از بودجه ستاد امر به معروف است و من از مجمع تشخیص مصلحت خواستم تا ساختار و قانون ستاد را مشخص کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها