کد خبر: 613669
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ۲۱:۱۵:۱۰
| |

هشدار یک روزنامه به مسئولان:

با پلمب مغازه‌ها فشار اقتصادی بر مردم را زیاد نکنید تا تقابل‌ها تشدید نشود

روزنامه آرمان امروز نوشت: فراموش نکنیم که فشار اقتصادی امروزه به شدت جامعه را تحت تأثیر قرار داده پس آن را تشدید نکنیم! این مهم جدا از آثار اجتماعی و فرهنگی است که کارشناسان و دست اندرکاران حوزه اجتماع به طور مداوم بر آن تأکید داشته‌اند که این روش‌ها شکاف‌ها و تقابل‌ها را کاهش نمی‌دهد بلکه تشدید می‌کند!

 با پلمب مغازه‌ها فشار اقتصادی بر مردم را زیاد نکنید تا تقابل‌ها تشدید نشود
کد خبر: 613669
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ۲۱:۱۵:۱۰

روزنامه آرمان امروز به سیاست‌گذاران کشور هشدار داده با پلمب کردن مغازه‌ها فشار اقتصادی بر مردم را تشدید نکنند.

به گزارش آرمان امروز، تصمیم‌گیران بدون توجه به شرایط خاص کشور از نظر اقتصادی و وجود مشکلات ناشی از بیکاری و گرانی غیر قابل کنترل با اقداماتی از این دست با شروع دور تازه‌ای از اقدامات برخی نهاد‌ها پلمپ مغازه‌ها به بهانه حضور افراد بی‌حجاب موجی از بیکاری را به سیل بیکاران کشور افزوده است!؛ ظاهراً این تصمیم و این اقدام مشکلات جدیدی را بر وضعیت اقتصادی نحیف و نازک مردمان ایجا د کرده است! . تصمیم‌گیران بدون توجه به شرایط خاص کشور از نظر اقتصادی و وجود مشکلات ناشی از بیکاری و گرانی غیر قابل کنترل با اقداماتی از این دست نه تنها مرحمی بر زخم‌های اقتصادی نمی‌زنند بلکه به نوعی زخم‌ها را بیشتر و تازه‌تر می‌کنند!

این روزنامه یادآور شده است: فراموش نکنیم که فشار اقتصادی امروزه به شدت جامعه را تحت تأثیر قرار داده پس آن را تشدید نکنیم! این مهم جدا از آثار اجتماعی و فرهنگی است که کارشناسان و دست اندرکاران حوزه اجتماع به طور مداوم بر آن تأکید داشته‌اند که این روش‌ها شکاف‌ها و تقابل‌ها را کاهش نمی‌دهد بلکه تشدید می‌کند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها